Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis bestemming gevonden!

8-12-2011 13:15:44
Amai, het was een hele klus om een geschikte huwelijksreis locatie te vinden, dat in ons budget past.
Een verre exotische reis zit er spijtig genoeg niet in, aangezien we nog maar een huisje hebben gekocht en een huwelijk, kost namelijk ook super veel centjes. Maar een verre reis, kan er nog altijd gemaakt worden in de toekomst e, het huwelijk zelf is het belangrijkste en kan niet meer over gedaan worden.
Ooja voor ik het vergeet we gaan naar het zuiden van Spanje (Andalusië/ Malaga).
We gaan voor een weekje half pension en een auto huren, zodat we Andalusië zelf kunnen verkennen.
Ik zie er al naar uit!!!
Wie is er ook al naar Malaga geweest? Wat moet je zeker gezien hebben? En welk hotel raden jullie aan?
We denken eraan om naar het hotel Triton te gaan, wie is hier ook al geweest?
Hopelijk vele reactie's!
Alvast een dikke merci!!

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 745

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik8-12-2011 13:21:45

Wij zijn 2 jaar terug naar Andalusie geweest en hadden ook een auto gehuurd. Hotel waar we verbleven weet ik al niet meer, moet ik terug opzoeken maar was wel supergoed. we hebben heel andalusië bezocht op een week tijd wat echt geweldig mooi is. Een uitstapje met de scooter is ook zeker een aanrader. De badplaatsen rondom Malaga ook, zoals Marbeilla beach bijvoorbeeld. Ook leuk om op stap te gaan ;-)

Groetjes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-12-2011 15:21:24

hoi

In september zijn wij een weekje naar Frigiliana geweest (+- 60 km van Malaga).

Hele mooie streek! Ik kan zeker en vast het park Peña Escrita aanraden! Dat is een dierenpark boven op een berg, echt de moeite om te bezoeken!
Verder kan je vanuit Malaga mooie uitstappen maken naar Nerja, Frigiliana (absolute aanrader),...

groetjes
Joyce

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik8-12-2011 16:40:01

Ben wel in Andalusië geweest, maar niet in Malaga. Supermooie streek, zalige regio! Als we niet in juli trouwden en mijn vriend niet zo'n last had van hitte, zou ik dat zeker ook overwegen.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-12-2011 19:56:45

Hey, mijn mama en zus zijn in september naar Malag geweest en ze vonden het echt super! Heel mooi weer en mooie stranden... Lieve groetjes Alessia

benita
8-9-2012
 Meld misbruik8-12-2011 20:18:16

Iedereen al bedankt voor de reactie's!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik8-12-2011 21:06:10

Oh keitof!! De streek daar is supermooi : leuke stadjes, strand, gezellige baaitjes, ...
Persoonlijk zou ik zelf wel kamer & ontbijt boeken omdat je daar zoveel lekkere restaurantjes hebt. Het wordt vast een superromantische reis!! X

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik5-1-2012 11:40:45

Hoi Hoi

Wij doen onze huwelijksreis ook naar Andalusie. We verblijven eerst een kleine week aan de rechterkant en de volgende kleine week aan de linkerkant. We starten in een b&b in Iznajar, en bezoeken vanuit hier Granada en alle omliggende streken, en dan vertrekken naar de volgende b&b in jerez...
De b&b hebben we gekozen omdat we een zoontje hebben van tegen dan 2,5 jaar en toch veel vrijheid willen die je in een hotel niet hebt (met een kind) en vlucht en auto hebben we via jet air geboekt. Aan nog schappelijke prijs...
ik zie er ook super erg heen uit... ben zo benieuwd!!
Veel succes en veel plezier!!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 12:52:59

@ Jamina,

wij gaan maar voor een weekje.
We gaan een hotel half p. nemen direct aan het strand, en een auto'ke huren zodat we overal naar toe kunnen gaan.
Ik kijk er ook naar uit!
En naar Spanje is zeker goed te doen e, met kleine kinderen.
Veel succes nog met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums