Terug naar overzicht
Oooh, Ierland, daar wil ik ook al lang naartoe... Hmm, nu begin ik te twijfelen (wil naar Verona in Italië...)
hey wij willen na schotland wij zaten ook over Ierland te denken dus al bij een reiswinkel geweest blijkt dat je heel vroeg op voor had moet boeken wij zullen dus pas in 2012 kunnen boeken voor 2013. als het er maar van komt tegen die tijd.
oei oei!nu, de kans bestaat dat wij niets meer vrij vinden denk je????ik hoop echt van wel! verlof is aangevraagd enzo. iemand een alternatief? wij willen echt graag naar Ierland!iemand ervaring met B&B's in Ierland?
zo anders eens na een reis winkel gaan en vragen
je kan al mssn is kijken op www.zoover.be
Connemara vonden wij heel mooi maar wat voor ons mooi is, is dat daarom voor jullie nog niet, he... Misschien kan deze link jullie helpen een keuze te maken : http://www.discoverireland.ie/Places-To-Go/Connemara
enkele jaren geleden zijn wij ook naar ierland gegaan, hebben toen een rondrit door het land gedaan, autootje gehuurd en weg waren weje vindt er overal B&B's, en er zitten écht héél mooie bijwij hebben elke dag in een andere geslapen, gewoon aangebeld als we er tegenkwamenen door rondrit hebben we oost-noord-west ierland gezieneen prachtig land! Het was niet onze huwelijkreis, maar eigenlijk wel de mooiste reis die we samen hebben gedaan...
Enkele jaren geleden heb ik tijdens mijn studies aardrijkskunde een 10-daagse rondreis gedaan door Ierland. Wij zijn van Shannon / Limerick vertrokken, hebben dan het zuid-westen (vnl. county Kerry) gedaan, zijn dan verder gegaan langs de zuidkust naar Cork en dan vandaar door het binnenland (Cashel, zeer mooi) naar Dublin.Prachtig land, veel groen en vriendelijke mensen. Zoals Aurélie hierboven al zegt, doe een rondreis, in Ierland zijn er echt overal B&B's te vinden, en het is echt de moeite waard.
hey iedereen!!wou jullie laten weten dat de huwelijksreis naar Ierland doorgaat!! :-Dben superblij dat we toch gaan! we gaan op 2 plaatsen verblijven. zo kunnen we heel wat meer zien van Ierland.en dit allemaal via een nederlandse online reisorganisatie.na heel wat heen en weer gemail, staat zo goed als alles op punt.ze regelen de vlucht, autohuur, accomodatie,...voor wie geïnteresseerd is: www.echtierland.nl ze regelen reizen volledig op maat.vele groetjes,een erg gelukkig bruidje