Terug naar overzicht
Ooooh Sarah, die zijn mooi !!!Ik heb zelf ook al eens gekeken op de site en ze hebben echt wel mooie modelletjes!!Volgens mij gaat het prachtig zijn, goeie keuze!
heel mooi, ik twijfel nog tussen deze set die je gekozen hebt of deze http://www.lemony.nu/collectie/ketting-setjes-oorbellen/zilver/Setje148
Ja ik heb ook getwijfeld tusse een paar setjes, ma heb zo iets van: deze ga ik zeker achteraf nog aan doen..en dan vindk da wel fijn :)want ben een redelijk moeilijke op kettinge (en nog verschillende dinge :D )en dit is voor mij ideaal ;)
Heel erg mooi!! Veel plezier ermee!
http://s1178.photobucket.com/albums/x363/MeLaurenV/?act... De mijne zijn ook toegekomen :D Mijn jurk is strapless maar komt nogal hoog dus ik ga geen ketting dragen denk ik. Deze mochten dus wel wat bling bling zijn ^^
Super!De mijne zijn vandaag besteld bij To Have And To Hold, kijk er ook al naar uit! ;-)Groetjes,Evelien.
Heb ze juist is goe bewonderd en aangehad :D tis wel fijner als op de foto ma ben er echt super blij mee! Ik denk dat et echt kei schoon ga zijn bij mijn kleed, ben dus super benieuwd :DGroetjes
Hey Sarah,Ooh...je pakketje is toegekomen dan!!Ik kreeg gisteren mijn schoentjes al...ik wacht nog op de juweeltjes dus!!Jouw setje is heel mooi...Fijn, maar toch ook bling bling!!!Ben benieuwd hoe het op je kleedje zal staan!!groetjes
Ja, ik moest aan je denke toen ik het smsje kreeg ;)En voor mijn schoentjes ga ik nog is kijken in de solden, wie weet wat ik tegenkom!Heb nog altij iets achter de hand als ik niets vind :)Ben benieuwd wanneer jij je setje aan krijgt ;)En ja, ik ook enorm, zie al uit naar mijn eerste pas! Groetjes
Ze zijn heel mooi :-) geniet ervan
Waw ze zijn ècht heel mooi! Ik ga ook eens rondneuzen op die website :) Alleen zit ik met het volgend probleem, ik heb kort haar zo net boven mijn schouders & kan niets speciaals met mijn haar doen. Toen dacht ik mss kan er iets in m'n haar gestoken worden zoals op die website, maar wat? Zijn er hier nog bruidjes met hetzelfde probleem?
@ sarah: heel mooie juweeltjes, moet niet meer zijn@ stefanie: heb een beetje hetzelfde probleem, laat nu mijn haar groeien en mijn kapper gaat er dan ook nog wel wat vals haar bijsteken :-) heb dat al eens gedaan en was heel mooi en niet te merken
Ik ga zeker verslag uitbrengen als mijn juweeltjes toekomen...ze houden mij wel in spanning e seg!! :-)Mijn schoentjes waren 59€ via Brandos...vond dat een zeer schappelijke prijs :-)!Maar in solden zal je misschien ook wel je gading vinden é :-) je hebt nog even tijd!groetjes!