Terug naar overzicht
Dag Nadia,Wij trouwen op 9 september van dit jaar en doen ons feest in het Kasteel Van Nieuwland.Mijn mama is daar ooit naar een trouwfeest geweest en was daar laaiend enthoesiast over. Ook overal in onze omgeving krijgen we niets dan lof over de keuze van de feestzaal.De zoon van de baas, Maxime, heeft ons de eerste keer dat we daar gingen kijken verwelkomd en een zeer grondige uitleg gedaan waarbij hij ook heel veel foto's liet zien. Ze hechten daar heel veel belang aan hoe jij je feest ziet. Alles kan.Echte minpuntjes kan ik niet zien, tenzij je met een eigen traiteur wil werken.Positieve punten zijn er genoeg.Er is een prachtige tuin met vijver. Je hoeft niets te betalen voor de zaal en de obers. Als je een menu neemt, zit alles in de prijs van de menu in (prijs is trouwens erg schappelijk). Obers blijven zonder bij te betalen tot einde van de feest. Je kan je menu samenstellen uit hun kaart of je kan zelf voorstellen doen. Receptie kan buiten en moest het toch beginnen regenen tijdens je receptie staat alles op een minumum van tijd binnen. Niemand heeft er last van.Zeker de moeite om eens te gaan kijken! Over Ter wichmaele kan ik je niets zeggen want daar zijn we niet gaan kijken.Heidi 09-09-06
Hallo,Enkele jaren geleden is het huwelijksfeest van mijn neef doorgegaan in Ter Wichmaele. Is hele mooie locatie, gezellige zaal en mooie tuin. Het eten was erg lekker en origineel bedacht: e kon eten halen aan verschillende standjes en er was een enorm groot dessertenbuffet. Iedereen was heel enthousiast. Alleen de DJ die zij gekozen hadden viel tegen, maar die hoort volgens mij niet bij de zaal.Groetjes,Katrien 12/08/06