Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes getuigen

8-12-2011 23:02:35
Da's timing! Onze lieve dochter is vandaag 1 jaar, 2 maand en 3 weken, en het duurt nog exact 3 maand, 2 weken en 1 dag tot we gaan trouwen! Haha nu ter zake :)
Onze getuigen zijn heel belangrijke mensen in ons leven, dus we willen ze zeker een cadeautje geven om de dag te herinneren en hen te tonen hoe belangrijk ze wel zijn. Maar we hebben geen idee wat! Een gegraveerde pen is wel een mooi geschenk, maar ook zo 'gebruikelijk' :D Wat geven jullie aan jullie getuigen?
En wat met de geschenkjes voor ouders en broers?

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1489

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 7:36:39

wij geven aan de getuigen : een "zwaard" om champagneflessen mee open te doen ( voor de mannelijke getuige), en een ontbijtbon (voor de vrouwelijke getuige).
Voor ouders: bloemen tijdens viering, een etentje nadien, en een mini-fotoalbum nadien.

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik9-12-2011 9:16:41

Wij geven aan de vrouwelijke getuigen een zilveren locket in de vorm van een hartje en aan de mannelijke een goeie fles wijn!
Voor de ouders: moeders bloemen en vaders ook wijn!
Broers en zussen krijgen niets...ik denk niet dat dat wordt gedaan, zo kun je voor iedereen beginnen cadeautjes kopen hé!!
Wij hebben natuurlijk wel een bedanktje voor iedereen voorzien, de dames krijgen een handtashanger met onze namen en de trouwdatum op en de heren een flessenstop met dezelfde inscriptie!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik9-12-2011 9:19:27

Ik weet absoluut niet wat te geven.
Ik moet mijn getuige zelfs nog vragen (heb heel veel problemen gehad met de getuige die ik eerst zou nemen, wat nu een heel domme keuze leuk maar ben nu wat bang om de persoon te vragen die het echt verdient uit angst voor haar reactie...).
Maar deze getuige houdt van winkelen en eens weekendje onder ons enzo dus mss dat ik in die richting iets ga zoeken om te geven..

De ouders denk ik ook mee uit eten te nemen maar gemakkelijk zal dit niet zijn omdat de schoonouders echt niet graag in de bloemetjes worden gezet.

Succes allemaal

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik10-12-2011 10:11:04

wij hebben voor iedereen gegraveerde chamapgneglazen gekozen via www.brianto.be
snelle en correcte levering, heel goed verpakt.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik10-12-2011 18:07:00

Die glazen zijn superleuk, maar we hebben zo al een meter en peter gevraagd dus ze hebben er al eentje ;D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...