Terug naar overzicht
wij geven aan de getuigen : een "zwaard" om champagneflessen mee open te doen ( voor de mannelijke getuige), en een ontbijtbon (voor de vrouwelijke getuige).Voor ouders: bloemen tijdens viering, een etentje nadien, en een mini-fotoalbum nadien.
Wij geven aan de vrouwelijke getuigen een zilveren locket in de vorm van een hartje en aan de mannelijke een goeie fles wijn!Voor de ouders: moeders bloemen en vaders ook wijn!Broers en zussen krijgen niets...ik denk niet dat dat wordt gedaan, zo kun je voor iedereen beginnen cadeautjes kopen hé!!Wij hebben natuurlijk wel een bedanktje voor iedereen voorzien, de dames krijgen een handtashanger met onze namen en de trouwdatum op en de heren een flessenstop met dezelfde inscriptie!
Ik weet absoluut niet wat te geven. Ik moet mijn getuige zelfs nog vragen (heb heel veel problemen gehad met de getuige die ik eerst zou nemen, wat nu een heel domme keuze leuk maar ben nu wat bang om de persoon te vragen die het echt verdient uit angst voor haar reactie...).Maar deze getuige houdt van winkelen en eens weekendje onder ons enzo dus mss dat ik in die richting iets ga zoeken om te geven.. De ouders denk ik ook mee uit eten te nemen maar gemakkelijk zal dit niet zijn omdat de schoonouders echt niet graag in de bloemetjes worden gezet. Succes allemaal
wij hebben voor iedereen gegraveerde chamapgneglazen gekozen via www.brianto.be snelle en correcte levering, heel goed verpakt.
Die glazen zijn superleuk, maar we hebben zo al een meter en peter gevraagd dus ze hebben er al eentje ;D