Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum check

9-12-2011 0:34:47
weer een vinkje op de lijst . gisteren in keulen (yeah solden) een kostuum voor tventje gekocht van hugo boss niet de goedkoopste van de hoop maar toch mooie korting op geseteld voor €350 . mooi binnen budget . ME super happy

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 961

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 8:52:18

ist daar nu al solden?
want mijn ventje wilt absoluut een hugo boss,
en ze gaan daar wel kijke, ma ook pas me de solden :)

groetjes

inge
15-9-2012
 Meld misbruik9-12-2011 18:17:09

Mijn ventje de zijne is ook van Hugo Boss. Heel mooie kostuums, maar wel kostenplaatje. Maar ja ons kleed ook he en een kostuum kunnen ze nog eens aandoen.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-12-2011 18:45:37

ja was solden nog eens gekeken op sit van hugo boss zelf en normaal kost zijn kostuum €640 wel nadien beklaagt dat we de hemd en riem niet hebben meegenomen want er was daar blijkbaar toch ook serieuze korting op terwijl dit kostuum toch van de nieuwe collectie is . ons kostuum komt van wormland

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info