Terug naar overzicht
Eindelijk nog iemand die op 18/08 trouwt.Op de site van adagioceremonie staan er witte paraplu's te huur en/of te koop denk ik.Nog veel te doen? Ik nog redelijk wat maar zie het wel zitten (denk ik).Wij wonen en trouwen in Denderleeuws, dus da's al niet veraf he.Veel succes nog!GroetjesKatrien 18/08/06
Hey,Ik trouw volgend jaar in Ninove, dus heb er zelf nog geen.Als je een ceremoniemeester hebt, kan je vragen of hij er geen heeft.Op 11/07 sond hier op het forum een tip van Benedikte (is van Brugge). Zij had er pas gekocht in de Casa voor 5,99/stuk. Voor die prijs kan je toch niet echt sukkelen.Groetjes, SissiP.s. Af en toe is het wel handig om dit forum eens af te schuimen (als je daar de tijd en zin toe hebt natuurlijk) want zo vind je heel wat tips.
't Is vakantie en ik verveel me, dus ik heb het eens voor je opgezocht ;-). Knippen en plakken die link zou ik zeggen en dan weet je meteen wat je met adagioceremonie kan verwachten (neen ik heb er geen aandelen)http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Parapluverhuur.as... Zelf heb ik geen paraplu's voorzien voor de 18e (ons mama moet nog eieren dragen naar de nonnekes geloof ik)...Groetjes
Amai Katrien, zo tof van jou!Ik ga hier denk ik wel gebruik van maken als ik de week op voorhand vrees dat het gaat regenen. Voor 5 euro kan je geen mooie witte paraplu kopen hé!GroetjesVicky09.09.06
HelabaIk ben vandaag naar Casa in Aalst gegaan en heb daar de laatste 5 grote witte paraplu's gekocht... trouwen op 09/09/06, idd 5,99€ en om te huren kwam het ongeveer op 5 € uit via www.parapluverhuur.be (of com?) Er waren ook nog van die kleine opvouwbare voor iets meer dan 3€Tja als het regent zal Trien op haar trouw 18/08 wel paraplu's hebben, want zal erbij zijn met mijn paraplu's ;->>>succes met de zoektocht
Hé dag allemaal,bedankt voor jullie reacties.Ik ga dus ook maar eens een kijkje nemen om deze te huren aangezien Vanessa de laatste paraplu's gaan halen heeft in de Casa te Aalst en dit mijn laatste hoop was;-). Graptje. Neen, in Ninove waren ze ook pas uitverkocht. Toch bedankt en hopelijk hebben we ze allemaal niet nodige hé!!!Groetjes Kim
Hey, ik ben daarstraks in de Casa in Ninove geweest en daar hing er toch nog één.In Geraardsbergen en Dendermonde is er ook een Casa (maar ligt misschien iets te ver).Succes.Sissi
Beste Sissi,Hartelijk bedankt.Heb net gebeld en zij gaan alvast die ene paraplu voor mij aan kant zetten. Straks ga ik er om. Dan heb ik toch al één exemplaar hé.Merciekes; -)Als ik je ook eens met iets kan helpen...Groetjes,Kim
Ik blijf erbij - gewoon eieren naar de Arme KLaren brengen zegt ons mama ;-)
Hihi, de Casa's weten waarschijnlijk niet wat hen overkomt: die witte paraplu's worden geplunderd!Toen ik om de mijne ging, vroeg de kassierster of het om tegen de zon te beschermen diende. Het was immers een stralende dag en wie gaat dan in godsnaam paraplu's kopen he. Een ander koppel in de winkel zeiden me: "Maar meisje toch, nu gaat het niet regenen hoor!" Nee, nu niet, maar in oktober misschien wel. Nu, we zijn voorzienig geweest. Vele groetjes, Benedikte