Terug naar overzicht
Hoiwij zijn ook naar het Molenhuis gaan kijken! Ik vond de buitenkant van de zaal wat minder( kwam waarschijnlijk doordat ze daar aan de straat aant werken waren en alles daar onderbroken was.Ik vind wel dat er in het Molenhuis veel verschillende formules worden aangeboden voor het eten! Ze hebben daar ook een mooie tuin en verwarmde zijzaal waar de genodigden die enkel naar de dansfeest komen al binnen kunnen als het diner nog bezig is! Vond dit een pluspunt!Wij hebben uiteindelijk voor het Hof van Coolhem gekozen, maar zeker over het Molenhuis getwijfeld!Succes met de zoektocht!
Hey,wij hebben ook het Molenhuis als feestzaal voor ons huwelijk. Er zijn veel verschillende formules en vind het persoonlijk heel prijselijk. De eigenaar is een heel sympathieke mens en als je vragen hebt mailt hij zo snel mogelijk terug. Wij hebben het geluk gehad deze zomer naar een trouwfeest te mogen gaan van een collega dat ook in het Molenhuis was. En ik vond het heel leuk. De zaal was wat aangekleed met bloemetjes en dergelijke. De andere zaal dat je noemt ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen!
ga zeker ook eens even kijken bij feestzaal l'Amuse te Beveren!!!