Terug naar overzicht
mogen mogen, ik vind dat je moet doen waar je je goed bij voelt ;)
Inderdaad, net zoals Lauren zegt, maak er jullie ding van en doe waar jullie zelf gelukkig mee zijn. Je bent niet minder getrouwd omdat de dans met de ouders op een niet-traditionele man
mijn vader is ook net overleden en wij gaan gewoon de openingsdans doen en er daarna ineens invliegen!!
Hallo, Tuurlijk, waarom niet.... Als jullie dit zo willen, zeker doen! Ik vind het wel mooi als jullie het zo zouden doen.GroetjesAnnelies
Tuurlijk mag dat! Het lijkt me heel mooi. Je mag het gebruik ook overslaan... Dat is helemaal aan jullie.
Als jullie dit willen doen, dan moet je dat gewoon doen! Het is jullie huwelijk en je moet doen waar je je goed bij voelt Wij hebben het overgeslagen en ineens begonnen met I got a feeling van Black Eyed Peas, sfeer zat er direct goed in.Mijn papa is ook overleden en we zaten ook een beetje in de knoop met hoe we het zouden oplossen vermits er dan altijd wel iemand op de stoel zou blijven zitten (bv ik met zijn vader, hij met zijn moeder, dan zat ons mama er maar hé en als hij eerst mijn mama gekozen zou hebben, dan zou zijn mama misschien weer klagen, dus maar wijselijk niet gedaan).Na een paar dansnummers heb ik dan wel mijn schoonvader zijn lievelingsliedje aangevraagd en daar op gedanst met hem en dat vond hij veel leuker dan zo helemaal in't begin in de schijnwerpers te staan
goed idee... gewoon de traditie overslaan en direct met ambi starten. Lijkt mij ook het beste voor iedereen. Dit moet een feest zijn, jullie feest!!! Veel succes! gr,Nancy
Mijn papa is ook gestorven dit jaar. Ik zou ook het liefste na de openingsdans aan het feest beginnen. Anders is dat opnieuw zo pijnlijk dat hij er niet is.