Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen met dikke buik...

9-12-2011 14:49:17
Hey bruidjes,

wij trouwen in april en ik had eigenlijk al mijn trouwkleed uitgekozen, maar nu blijk ik ( supergelukkig) zwanger te zijn. Tegen dan zou ik een 5tal maandjes zijn en dus een zwangere buik hebben.
Mijn kleed kan gemakkelijk aangepast worden aan zwangere buik, zegt de verkoopster, maar ik weetniet zo goed.
Wat denken jullie? Eerste jurk aanpassen of toch maar kiezen voor een positiekleedje ( foto 2)

http://image.dhgate.com/albu_210509119_00/1.0x0.jpg

of toch positiejurkje

http://image.dhgate.com/albu_200548166_00/1.0x0.jpg

Ines
6-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 2188

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik9-12-2011 14:52:30

ik zou het positiejurk kiezen
ik vind het een heel mooi kleed

groetjes

Hunnybee
6-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 14:56:34

Het eerste kleedje is in satijn, waarbij je ook goed alle 'ronde' vormen ziet... dat is toch misschien niet zo bevordelijk met een dikke buik en wa uitgezettere heupen zeker

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik9-12-2011 15:34:55

Je kleed is wel heel hard gericht op slanke dennen, ik denk dat een positiekleed mooier gaat zijn. En proficiat!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik9-12-2011 15:37:34

Hoi!

2x proficiat!!
Ik vind de beide kleedjes zeer mooi, maar inderdaad mss beter het positiekleed kiezen, op 5maand kan je al een grote buik hebben é.
En van het 2de kleed ben je dan ook zeker dat het speciaal ontworpen is voor zwangere vrouwen.
Gtjes.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-12-2011 15:42:01

Hallo,

Ik kan de afbeeldingen niet bekijken (firewall op het werk), maar ik zou misschien toch ook voor het positiekleedje kiezen. Volgens mij zal dit wat aangenamer zitten en zoals je zegt in een satijnen jurkje kan je "alle" vormen zien. Je buikje mag zeker gezien worden... maar andere extratjes misschien minder

Groetjes
Annelies

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 16:11:19

Dikke proficiat met je zwangerschap!! Alvast een voorspoedige & gezonde zwangerschap gewenst!!
Ik zou ook voor kleedje nummer 2 kiezen. Waarschijnlijk zal je buste ook groeien en de andere jurk heeft een diepere decolleté... Allebei wel mooie jurken hoor! X

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik9-12-2011 16:17:19

Ik zou dan juist voor de eerste kiezen.

Het laat misschien extra de ronde vormen zien maar dat is toch juist leuk wanneer je wil showen met je buikje?
Ik vind de Eerste jurk trouwens veel mooier!
(maar dat is smaak natuurlijk)

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik9-12-2011 17:33:21

proficiat met je zwangerschap, beide kleedjes zijn heel mooi dus schitteren zal je zeker! maar ik volg bovenstaande wel in het idee dat het eerste kleedje misschien te hard al de vormen laat zien, op je buik zelf mag je echter super trots zijn!

Els
27-1-2012
 Meld misbruik9-12-2011 19:10:47

Hoi,
Proficiat met de zwangerschap, ik ben onlangs bevallen van ons 3de kindje en kleedje 1 is zeer mooi maar mocht ik zwanger trouwen ging ik voor kleedje 2, gaat de bollende buik mooi accentueren,
veel keuze plezier gewenst

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik9-12-2011 19:16:08

Hoi,

proficiat!

maar ik zou net voor de 1ste jurk gaan... persoonlijk vind ik deze mooier...
En misschien heb je op 5 maanden nog niet echt een buik, mijn vriendin is ook 5 maanden zwanger en die heeft eigenlijk nog maar een klein bolleke op hare buik dus, maar dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon...

Veel succes met het kiezen :-)

Groetjes

Hunnybee
6-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 19:17:55

Hoh zoveel reacties al zeg! Super!!
De meeste van jullie zouden dus voor het positiekleedje gaan...

Hier vond ik nog eentje, die ik wel leuk vind:

http://image.dhgate.com/albu_201473225_00/1.0x0.jpg

Hunnybee
6-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 19:20:36

Bij m"n vorige zwangerschap was ik aan 5 maand al 14 kg bijgekomen... dus dat beloofd weer, een buikje zal er zeker zijn. (krijg nu al sommige broeken niet meer toe )

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik9-12-2011 19:50:13

Vind het laatste da je dan gevonde hebt, precies et mooiste! :)
Eventueel kan je er altijd versiering nog op laten zetten hé, als je het wa simpel vind.. :)

Groetjes

Anika
29-9-2012
 Meld misbruik9-12-2011 21:11:35

een dikke proficiat , 2x
ik zou persoonlijk voor een positiekleed kiezen. ben momenteel ook zwanger, 7 ma
and, en op 5 maand had ik toch al een buik hoor. Dit verschilt natuurlijk bij iedereen, van het eerste was ik net zoals jij al heel vroeg bij aan het komen, nu met het tweede zie je het rapper maar is het echt op de buik gericht en vele kilo's minder aangekomen.In ieder geval , doen waar gij u het beste mee voelt.
geniet van de zwangerschap en de voorbereidingen van jullie trouw
grts
Ani

iris
30-6-2012
 Meld misbruik9-12-2011 21:20:30

Ik zou ook voor het positiejurkje gaan. Bij mijn beide zwangerschappen had ik op vijf maanden nog niet echt een bol babybuikje (kreeg ik pas vanaf zes maand) en in jouw eerste jurk zou het dan eerder lijken alsof ik flink was bijgekomen ipv fiere bijna-mama

Ik weet ook wel dat bruidswinkels tot op de laatste moment jouw kleedje kunnen aanpassen, maar met die positiejurkjes ben je net iets flexibeler, moest je buikje plots flink groeien.

Groeten,
Iris

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik10-12-2011 10:26:24

vijf maanden kan zo net de periode zijn waar de mensen soms nog twijfelen of je zwanger bent of gewoon bijgekomen... Het belangrijkste is dat jij je die dag comfortabel voelt en niet dat je de hele dag bezorgd moet zijn. Ik zou dus ook voor de positiejurk kiezen, de tweede is absoluut de mooiste!
proficiat trouwens, geniet van de zwangerschap en de voorbereidingen!

Hunnybee
6-4-2012
 Meld misbruik10-12-2011 14:24:41

Ik ben nu erg aan het twijfelen tussen de twee positiejurkjes... hmmmm

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik10-12-2011 15:13:20

Ik vind ze allebei supermooi!! Maar dat helpt natuurljk niet bij je keuze... :-))))

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik11-12-2011 19:17:54

Ik zou voor het eerste positie kleedje gaan, dat is mooi afgelijnd boven je buik - je slankste gedeelte op dat moment - (was bij mij toch zo)

En ik zou 2 bandjes meer vertrouwen (als ik denk hoe mijn cupmaat in omvang toenam...)
Het 2de vind ik persoonlijk een beetje te wijd vallen....
Alvast een hele dikke proficiat!!!

Mieke
13-4-2012
 Meld misbruik12-12-2011 22:56:48

Een hele dikke proficiat!
Ik zou persoonlijk ook voor het eerste positiejurkje gaan.
Echt een super mooi kleed.
Lijkt wel een beetje op mijn kleed (en ben nog niet zwanter ;-) )
Veel succes met kiezen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info