Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Retro huwelijksuitnodigingen

9-12-2011 15:45:20
Hoi iedereen!
Ik ben wat aan het rondkijken op internet, voor ideeën op te doen voor onze huwelijksuitnodigingen,
maar dit is moeilijk te vinden.
We willen namelijk retro uitnodigingen hebben voor ons huwelijk.
Weet er iemand een goede site/ winkel (oost-vlaanderen) zijn?
Zodat ik wat voorbeelden vind en daar dan mee naar de drukkerij kan gaan.
Alvast bedankt!

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2623

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik9-12-2011 15:59:36

Bij de drukker hebben ze ook voorbeeldmappen met allerlei soorten huwelijksuitnodigingen.onze drukker had 8 mappen staan.
misschiens vind je daar wel iets in.
grtjs

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik9-12-2011 16:11:00

Op vistaprint.be kun je 'terug naar vintage' selecteren bij de uitnodigingen. En als je ze liever niet van een site haalt, kun je er toch misschien iets vinden dat jullie aanstaat ;D

Lynn
21-4-2012
 Meld misbruik10-12-2011 13:01:02

Hey,

Anders moet je eens gaan kijken op www.cartarosa.be
Hier zit wel wat retro tussen!
Onze kaartjes komen ook van bij hen en tot nu toe zijn we heel tevreden over de service!
Groetjes,
Lynn

Saskia
25-8-2012
 Meld misbruik12-12-2011 15:19:38

Wij hebben uitnodigingen in de stijl van perkament rollen :) de drukker was verbaasd dat we op zo'n idee kwamen en vond het origineel, maar de tekst en foto hebben we zelf allemaal geschreven en bewerkt :)

gewoon eens rustig zoeken en ideeen opdoen, hebben we ook gedaan :)

benita
8-9-2012
 Meld misbruik12-12-2011 19:07:46

hey, iedereen alvast bedankt voor de reacties!

Bij carta rosa zijn het ook mooie kaartjes maar alles is te regelen via mail.
Daar zijn we niet zo voor, dus gaan we gewoon eens langs gaan bij de drukker, maar we hebben nog veel tijd é.
thx!

Lynn
21-4-2012
 Meld misbruik16-12-2011 18:13:59

Hey,

Wij waren er eerst ook niet zo voor om alles via mail te doen.
Maar we hebben dan eens een afspraak gemaakt en zijn bij hen langs gegaan op kantoor. Je kan daar dan ook nog eens tussen allemaal voorbeeld kaartjes kijken.
Het formulier is heel duidelijk om te bestellen en als het niet zo duidelijk is kan je het altijd vragen. Telkens als ik een mailtje stuurde met een vraag kreeg ik heel snel antwoord.
Dus als dat alles is wat je tegenhoudt en je hebt echt wel een kaartje gezien dat je mooi vond, kan je ook altijd eens een proefdruk bestellen he.
Voor ons was het niet zo gemakkelijk om het ideale kaartje te vinden, het is een hele zoektocht geweest. We hebben hier een heleboel voorbeeldkaartjes liggen, maar nu hebben we er eindelijk één dat we allebei perfect vinden!
Nog veel succes!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 1:20:44

Hey Lynn, Bedankt voor de reactie!

We gaan pas in mei (ofzo) eens gaan kijken achter uitnodigingen. Eerst naar onze drukker maar als we daar echt ons ding niet vinden gaan we toch eens gaan kijken bij carta rosa, hoor super veel goede reactie's en heb ze al eens zien staan op een beurs.
Zij hebben echt mooie uitnodigingen, en je kan ook de misboekjes en gastenboek verkrijgen met de cover van de uitnodiging. Vind ik een pluspunt.
Grtjes Benita.

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik17-12-2011 23:07:49

Hey,
Ik kan je 1 site aanraden: www.etsy.com !
http://www.etsy.com/search/handmade?q=retro+wedding+invitations&order=most_relevant&ship_to=BE&view_type=gallery
Heb al regelmatig iets besteld via hun site, en ben supertevreden van de service!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-12-2011 17:02:40

Hey Benita,

Wij zijn in oktober naar een trouw gegaan met retro dresscode.
De bruid zelf was ook retro gekleed en de mannen van de suite hadden allemaal een strik.
Ook hun uitnodiging was retro opgemaakt...het was gebaseerd op een hoesje van een oude mini LP plaat...op de voorkant stond hun silhouette in zwart (maar je kon hen goed herkennen) en op de achterkant stond dan 'kant A' en kant B...kant A met alle gegevens van de burgerlijke trouw enz en kant B de gegevens van de feestzaal, uur receptie enz...heel leuk!

groetjes en succes ermee!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik26-12-2011 18:16:26

Hoi Katrien,

inderdaad een leuke site, heb er ook al naar gekeken. Er zitten wel leuke uitnodigingen bij, ik ga de leuke gewoon eens afdrukken en daar dan mee aar de drukker gaan :-)
Hoi Sandra,
Lijkt me heel erg leuk zo een retro huwelijk, maar manlief ziet dat niet zo zitten :-)
Maar we gaan het wel een klein beetje retro getint houden, de uitnodigingen, de zaal bekleding,..
Alle 2 bedankt voor de info! :-)
Grtjes Benita.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info