Terug naar overzicht
Ik denk van ook naar daar te gaan; Hoe zit het met de prijs, valt dat mee. Want ik heb totaal geen idee wat de kostprijs is van een trouwring.
Ik vind de prijzen heel goed meevallen. Wij hebben gekozen voor iets grotere ringen dan de doorsnee ring en bij mij met heel wat briljanten op, en betalen 1120 euro. Beide in witgoud. Je kan anders keer kijken op hun site daar staan een paar voorbeelden uit hun collectie met prijzen bij, maar je kan ze ook volledig laten aanpassen. http://www.fededioro.be/ Veel succes ermee!!!
*zucht*, ik hoor hier op het forum zoveel positieve dingen over fdo, maar het is van bij ons een dikke twee uur rijden...
Ja bij ons een uurtje rijden maar ik vond zeker de moeite waard.
Net eens bekeken, mooie dingen tussen, zullen eens moeten gaan. Niet ver voor ons.
Voor het ons was het ook 1.30 uur rijden, maar zeker de moeite!Een aanrader!
is er iem . die weet of je ook voor een enkele trouwring kunt gaan of zijn die prijzen dan direct duurder mijn verloofde wil namelijk een goedkope titanium ring of zo want is niet van plan die veel te dragen ws enkel voor de trouwdag zelf en nadien verdwijnt ie in het juwelendoosje ws voor altijd . Dus enkel opzoek naar een mooie trouwring voor mij maar kheb al gezien van andere merken en zo dat die duo ringen soms goedkoper uitkomen (per ring) dan de enkele
Oh dikke proficiat!! Wij hebben ze oo bij FDO gehaald en was superblij toen ik ze had! :-)Bij ons waren ze iets duurder maar al bij al viel de prijs volledig binnen ons budget!@ Tima : je kan zeker ook gaan zien voor 1 ring.De onze zijn ook geen duo (ik glans witgoud en vriend mat witgoud) dus dat is helemaal geen probleem! Succes & allemaal nog een fijn weekend! X
Oh superfijn :-) Wij hebben onze afspraak volgende week zaterdag, spannend! Proficat!
Wij hebben twee uur gereden voor fede di oro, maar gelukkig hoefde dit maar een enkele keer want als de ringen klaar zijn worden ze naar het servicepunt in Rotterdam gebracht, en dat is voor ons dan weer enkel een half uurtje rijden..Zeker de moeite! Mijn verloofde had nog geen enkele ring gezien bij andere juweliers die hij mooi vond en hier was tie helemaal enthouseiast over een ring,de mijne ook mooi, met steentjes uiteraard maar van een ander setje. Geen probleem hier en ze maken zelfs dezelfde print als in de ring van mijn verloofde op een rand van mijn ring op zn als setje bij elkaar te laten passen.En de prijs was super goed, we hebben nu twee ringen voor de prijs van 1 ring die we in Nl hadden gezien!