Terug naar overzicht
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/2128/sentido-jacaranda/
Tis een leuk hotel maar echt wel helemaal gericht op families met kindjes dus hou rekening met véél animatie & een druk hotel!! X
Ja heb et gezien, maar aangezien het dan in mei is dat we op vakantie gaan,hopen we dat het iets minder druk is :DBtw, leuke datum :pxx
:-))))
Hoi Sarah,Ik denk dat de Jacaranda een gevestigde waarde is op Tenerife, maar idd eerder voor families of een iets ouder publiek?Ik ben er ooit in hotel Gala geweest...was ook wel goed...PS: mijn juwelen zijn toegekomen!! :) me happy!!groetjes
Hoi Sandra,Ja heb juist nog is bevestiging gehad van het reisbureau dat het echt wel een familiehotel is..Op zoek dus naar iets anders..Vind het echt niet simpel want et moet goe zijn eh :)Kzal da hotel zeker is bekijke, merci ;)En keb et gezien, super eh! :)Geniet ervan ;)Groetjes
bij ons is dit hotel ook een kanshebber maar wij zijn dan ook al een familie(hebben 2 kindjes) dus...
Mercikes!Ja, veel hotels op Tenerife é...je zal zeker een goed hotel vinden voor de honeymoon!Veel succes er nog mee!!groetjes!
Het beste hotel in de costa adeje is waarschijnlijk de bahia del duque, da's echt prachtig, maar wel duur natuurlijk..ik heb daar nog animatie gedaan:-D. Jardines del Teide is ook heel leuk ( prachtig uitzicht over de costa adeje ), maar het is een klein beetje wandelen naar t strand ( een klein eindje naar boven als je terugkomt van het strand, maar dat valt wel mee ). Er zijn veel mooie hotels hoor, je zal er wel eentje vinden!
Ik heb mooie herinneringen aan Costa Adeje...Ben daar ten huwelijk gevraagd:)Je hebt aan het einde van de dijk een super mooi uitzicht. Het is zeker de moeite:)groetjes
Hejj..hotel jacaranda zou ik persoonlijk niet nemen als huwelijksreis.. costa adeje zeker en vast wij gaan zelf op huwelijksreis naar tenerife en gran canaria van 11 maart tot 26 maart in tenerife nemen we dream hotel gran tacande.. moest je eventueel op zoek zijn naar een hotel in gran canaria kan ik zeker en vast villa del conde aanbevelen ben zelf 3x geweest in jacaranda en de laatse keer echt veel last gehad van kakkerlakken, .. eigenlijk elke keer we daar gingen hadden we er wel 1tje of 2 pff ok dat is dan wel een normaal diertje ginder maar kvin toch niet echt plezant..onze keuze in tenerife was tussen iberostar anthelia of dream hotel gran tacande.. en het is nummer 2 geworden.. nog nooit geweest maar denk wel een goede keuze.. groetjes jamie x
Nog is goe gezocht, en et word mss H10 Conquistador :)(daarover toevallig meninge? :D )die had ik ook als aanrader gekrege van et reisbureau..Dus we zulle is denke :DMerci in elk geval aan iedereen! Groetjes xx
Een paar jaar geleden zijn wij op reis geweest naar Tenerife. Wij hebben een aantal nachten in het binnenland geslapen. Hotel Spa Villalba in Vilaflor...; prachtig gelegen, intiem hotel. Ik vond het super. Geen strand in de buurt maar wel véél rust en een spa en een lekker restaurant... Om écht tot rust te komen en ver weg van die toeristische buildings aan de kust... Ideale uitvalsbasis voor mensen die Parque Nacional del Teide willen bezoeken (en eventueel de Teide willen opwandelen zoals wij ). Je hebt wel een huurauto nodig als je daar wil verblijven.Groetjes