Terug naar overzicht
Lijkt me supertof...al ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan :))Met mijn kleed de hele tijd op het vliegtuig had ik niet zien zitten...veel te weinig plaats!
Hier gaan we dat niet doen aangezien we 11 uur ofzo moeten vliegen en dat zie ik echt niet zitten met zo'n kleed ;-). Maar het is wel leuk denk ik als je bvb maar een uurtje of 2 moet vliegen. Reken er dan wel op dat je veel bekijks gaat hebben ;-).Groetjes!Evelien
lijkt mij ook super nog een excuus om the dress eens te dragen maar gezien de omvang van mijn jurk en het feit dat ie miss best wel vuil gaat zijn van het feest kweet niet twijfel
Bij een vlucht van 22uur is dat geen optie vrees ik , maar ik neem het wel mee als handbagage op het vliegtuig :)Lijkt me wel supertof, al reis ik zelf het liefst in gemakkelijke kleren :)
Het valt te zien wat voor een trouwkleed je gaat aanhebben. Is het een smal los kleedje of een groot kleed met lange sluier? En dan de vraag hoe lang je gaat vliegen en hoeveel plaats je gaat hebben. In Jet airways eerste klas heb je veel plaats, maar in Thomas Cook vliegtuigen ga je het je toch beklagen vrees ik.
Hoi Veronique,Ik wil mijn kleedje ook heel graag meenemen op huwelijksreis!Ik ga het ook als handbagage meenemen denk ik...:-)!groetjes!
He lieve mensen, ben er nog nie uit: mijn kleedje is heel breed (hoepelrok :-) ) en met sleep/sluier, vliegen: ongeveer 2 u.Liefs, Vero
Hoi Vero,Ik zou dat persoonlijk ook niet doen, het gaat niet zo comfortabel zitten. En beeld je in dat je dan met dat kleed naar het toilet moet op de vlieger, zou niet weten hoe dit te doen :-)Je kan wel je kleed speciaal laten inpakken en dan wordt dit echt omhoog gehangen in het vliegtuig. Maar weet niet hoe je dit moet aanvragen (wss bij de maatschappij waar je mee vliegt) en van de kostprijs heb ik ook geen idee.groetjessofie
hey,ik zou het wel doen, als het maar 2u is, waarom ni? groetjes jana
Goh ik zou het niet doen. Een hoepelrok met sleep en een sluier??? Dat kan toch niet comfortabel zijn op een vliegtuigstoeltje? Voor jou niet en voor je medepassagiers niet, ook al is het maar twee uurtjes vliegen. En je moet ook nog door het gangpad geraken ;D
En waarom juist zou je dat willen doen?Het lijkt me vooral héél onhandig...
Kan je eventueel de hoepel er niet onderuit laten?Dan valt je kleedje misschien niet zo 200% perfect, maar ga je toch kunnen zitten in t vliegtuig én je hebt je kleed aan :-)