Terug naar overzicht
Hoi Melissa,Ik ben zelf ook al naar een burgerlijk huwelijk gaan kijken in Londerzeel en de burgemeester daar is toch losjes ja :-).Anders eens bellen of mailen naar de dienst burgerlijke stand? Kan je meteen al je vragen stellen ivm muziek enz?Veel succes ermee!groetjes
HeyBedankt voor je reactie!In februari moeten we gaan voor de 'officiële aanvraag' van ons huwelijk en we gaan 't dan eens vragen wat de mogelijkheden zijn, en of we de zaal eens mogen zien. Want we mogen ze zelf ook een beetje 'aankleden' maar weet niet of het nodig is...Groetjes!
Trouwen jullie nog in het oude gemeentehuis of is de burgerlijke trouw nu ook in het nieuwe gemeentehuis?? De oude zaal hoeft niet echt aankleding vind ik...de nieuwe heb ik nog niet gezien...In elk geval, veel succes ermee!!groetjes
Nee, de trouwerijen gebeuren nog steeds in het oude gemeentehuis heeft men gezegd..Dus, da's alvast goed om weten :)Alvast bedankt Sandra!groetjes!
Hey Melissa, Als ik jou was, zou ik op het moment van je officiële aangifte toch nog eens extra vragen in welke zaal het huwelijk zal doorgaan, want wij zijn getrouwd in het oude gemeentehuis, maar bij een oud-klasgenootje die een goeie maand later getrouwd is, was de plechtigheid in het nieuwe gemeentehuis. Bij ons was het de burgemeester zelf die het huwelijk deed en vermits mijn ouders die kennen, was de sfeer vrij losjes. Uiteraard is er het officiële gedeelte dat heel serieus is, maar daarnaast is er wel nog wat ruimte voor persoonlijke inbreng (je krijgt ook een vragenlijstje bij je officiële aangifte dat je kan invullen met persoonlijke anekdotes en waarbij je kan vragen om bepaalde zaken specifiek te vermelden. In ieder geval nog veel succes! Groetjes, Veerle
Dankjewel voor de info Veerle!We zullen hier zeker rekening mee houden!!groetjes