Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dassen

12-12-2011 10:18:20
hoi waar halen jullie de dassen voor de suite ? Betalen jullie dat zelf of laat je hun betalen ? ik had een site? gevonden http://www.itailor.com/designshirts.php?product=Tie&gclid=CMG655iO_KwCFYSEDgodG0KwRg maar ja in hoeverre is dit weer betrouwbaar is , zeker ivm extra taksen maar de prijs is super natuurlijk €15 stuk met monogram op.
Iemand die winkels kent die ook mooie dassen hebben rond die prijs de meeste die ik al gevonden heb is toch minimum €30

Nog een klein sub vraagje ! de kindjes die voorlopen hoe zit dat ivm kledij ,accerciores en schoenen moeten wij alles bekostigen? Of worden de kosten gedeeld ? Hoe deden (doen ) jullie dat ? Heb je er over gepraat of gewoon gezien wat zij er van vonden? veel vraagjes

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1298

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik12-12-2011 10:35:31

Hallo,

Wij hebben onze dassen bij Suit Supply in Maasmechelen Village gehaald. Ik dacht (ben niet zeker) dat wij ongeveer 20 euro per das betaald hebben. Het is een keten, dus ik denk dat je op verschillende plaatsen een winkel kan vinden. Wij hebben de dassen kado gedaan bij de afgifte van de uitnodiging. Wij hadden onze suite al gevraagd om een bepaald kostuum te huren en daaronder een bepaald hemd, dus als een soort bedanking dat ze dit wouden doen hebben wij dan de das kado gedaan.

Je kan ook mooie dassen (aan een goede prijs!) vinden bij C&A, E5 mode, ... zelfs bij Wibra hebben ze dikwijls mooie dassen. En aan de das kan je toch niet zien van waar hij komt

Voor de kindjes denk ik dat je dit best met de ouders bespreekt...

Groetjes
Annelies

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik12-12-2011 11:16:14

Hoi,

Wij hebben de dassen op itailor gekocht. Je betaalt gewoon met de visa, en ongeveer 3 weken later zitten ze in de brievenbus (of komt de postbode ze afgeven). Ze worden veilig verzonden elks apart. Ik vind ze erg mooi, en voor de kostprijs is dat nog eens extra voordelig!

Groetjes

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik12-12-2011 11:38:34

Hoi Tima,

Wij moeten de dassen voor de suite ook nog kopen en zien dus ook stilletjesaan aan het rondkijken hiervoor. Wij gaan de dassen zelf bekostigen en ook de huurkostuums (behalve mijn papa en schoonpapa willen dit zelf betalen). Enkel een wit hemd moeten ze zelf voorzien maar neem aan dat iedereen dit toch in zijn kast heeft hangen. Bij ons is het al niet evident om iedereen van de suite (met name mijn schoonbroer) te overtuigen om het huurpak en de gekochte das aan te doen dus denk dat het kot helemaal te klein zou zijn als ze nog zelf voor de kostprijs ervan zouden moeten instaan. Zelf vind ik het ook beleefder als het koppel dit betaalt. We verplichten mensen immers iets aan te doen terwijl ze anders misschien een pak en een das zouden aandoen die al in hun kast hangen (en waarvoor ze dus geen extra kosten moeten uitzetten). Maar wie weet heb jij een heel inschikkelijke familie die er helemaal geen probleem van maakt en graag betaalt voor hun pak, das & kledij van de bruidskindjes (of zijn ze bereid de kosten te delen). Mijn advies is evenwel om dit heel voorzichtig aan te pakken en te zien dat je op niemands teentjes trapt want uit ervaring weet ik dat dit gevoelig kan liggen!

Veel succes & liefs,

Nathalie

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik12-12-2011 12:43:47

Bij ons is het allemaal nogal informeel, dus iedereen in de suite mag dragen wat hij/zij wil. Nu ja, ik bedoel daarmee hun eigen kostuum (voor de mannen dan), niet in jeans of zo. Mijn suite woont verspreid over het hele land en twee ervan in het buitenland (Florida en Tenerife). Voor iedereen een zelfde pak huren is praktisch gezien bijna onmogelijk te regelen. Er zijn er een paar tussen die liever geen das dragen (mijn schoonbroer zelfs niet bij zijn eigen huwelijk) en ik val daar echt niet over. Ik vind het al geweldig dat hij zijn kostuum wil aandoen :-)
Ik word dus niet met dat probleem geconfronteerd, maar ik zou wel redeneren dat als ik kleding opleg, ik ook opdraai voor die kosten.

Voor de bruidskindjes dacht ik dat het gebruikelijk was dat het bruidspaar de kleding betaalt, en de ouders de schoenen.

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik12-12-2011 13:10:06

@Annelies, waar hebben jullie de suitekledij voor mannen gehuurd?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik12-12-2011 13:29:58

Hallo Dorien,

Wij hebben de kostuums gehuurd bij Sodermans te Hasselt. Goede service, mooie kostuums,... wij hebben gekozen voor de antraciete kostuums, een zwart hemd en een zilvergrijze das....

Groetjes
Annelies

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-12-2011 15:14:04

Hey,
Bij ons zal de suite ook allemaal dezelfde das dragen en mijn verloofde zal een tint donkerder dragen om er toch nog bovenuit te springen.
Wij gaan de dassen ook zelf betalen,want het is tenslotte onze keuze...
Waar we ze gaan halen,weet ik nog niet. Ik ga eerst eens in de solden gaan kijken.

Groetjes
Anneken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...