Terug naar overzicht
Hoi SaskiaWat denk je van een foto zeepje? Ik werk met waterbestand papier, dus dit kan opgebruikt worden, en de foto kan onbeschadigd bewaard worden. Indien je enkele foto's wil bekijken, kan je me een mailtje sturen. Je kan ook werken met een mooie tekst endergelijke.GroetjesVicky
www.brianto.be wij hebben de gegraveerde champagneglazen genomen, zeer tevreden!
Wij hebben net beslist wat we gaan geven aan onze getuigen! We wilden iets origineel en grappig aangezien onze getuigen van onze leeftijd zijn. We gaan een tshirt laten drukken: "I was best man / maid of honor at Eva and Quinten's wedding and all I got was this lousy t-shirt" met de datum erbij. Niet voor iedereen denk ik, maar onze getuigen zullen het wel kunnen appreciëren ;D
bedankt voor de ideeen :) heb bij brianto wel iets interessant zien staan, zo'n hartvormig karaf en die zouden we laten graveren en dan opvullen met hun lievelingsdrank, zoals mijn broer(getuige) hij lust zeer graag whiskey en zijn zus iets van sterke drank of zo.toch bedankt :)