Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tiara of diadeem?

12-12-2011 18:18:42
het bruidjes

wat nemen jullie een tiara of een diadeem ik heb er op een site supermooie gezien zowel tiara's als diadeem maar twijfel welk ik ga nemen.

wat zijn de voor en nadelen van tiara en diadeem?

geniet nog van jullie voorbereidingen
groetjes
natje

natje
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 804

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik12-12-2011 18:33:13

Heb je al een kapsel beslist? Ik denk dat je dit best eens vraagt aan je kapster, welke van de twee het beste bij je haar en bruidskapsel past.

Els
27-1-2012
 Meld misbruik12-12-2011 18:33:47

Hallo,
Bij mij is het een diadeem geworden, ik heb mn diadeem laten maken door Filipa van to have & to hold ze heeft dezelfde pareltjes als bij mn jurk gebruikt zo paste hij er perfect bij...
veel keuzeplezier
Groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-12-2011 18:43:03

Heyhey,

Ik heb altijd gezegd een tiara te willen dragen op mijn trouwdag maar nu mijn jurk gekozen is en het een moderne versie is van een echte trouwjurk, en dus geen typische "princessenjurk", gaat een tiara er toch niet zo goed bij vind ik persoonlijk. Dus heb ik gekozen voor een dubbele diadeem :-).

Net zoals bij Els gaat ook bij mij Filipa van To Have and To Hold mijn juwelen maken ;-). Ik heb zowel mijn halsketting, als armband, als oorbellen, als diadeem bij haar besteld, zo past alles perfect bij elkaar :-).

Groetjes!

Evelien

Els
27-1-2012
 Meld misbruik12-12-2011 19:21:33

Goeie keuze Evelien, bij mij is ook alles van hetzelfde 'thema'

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik13-12-2011 7:40:43

hoi,

bij mij is het een tiara geworden dat past bij mijn sluier! ik draag dagelijks al een diadeem dus vond ik dat het eens iets anders mocht zijn! mijn haren blijven natuurlijk lang en los op de trouwdag, mooi in krulle geblazen! en ik heb een prinsessejurk dus het pastte erbij! maar of het handig is weet ik nog niet! maar dan bijt ik wel op mijn tanden die dag :)
groetjes jana

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik13-12-2011 8:49:24

Hoi,

Ik ben een tiara gedragen op mijn trouwdag en heb er geen moment last van gehad. Mijn kapster heeft hem goed vastgezet en goed betonlak opgespoten. Had s'avonds zelfs moeite om hem eruit te krijgen hihi.Echt, heb hem geen moment voelen zitten heb er zelfs heerlijk mee gedanst, met de kindjes gespeeld,...

heidi

Meld misbruik15-12-2011 12:57:18

ik had ook een tiara en had er geen seconde spijt van, deze tiara was wel ook mijn verlovingsgeschenk van mijn man... het plaatje klopte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...