Terug naar overzicht
Heb je al een kapsel beslist? Ik denk dat je dit best eens vraagt aan je kapster, welke van de twee het beste bij je haar en bruidskapsel past.
Hallo, Bij mij is het een diadeem geworden, ik heb mn diadeem laten maken door Filipa van to have & to hold ze heeft dezelfde pareltjes als bij mn jurk gebruikt zo paste hij er perfect bij... veel keuzeplezierGroetjes
Heyhey,Ik heb altijd gezegd een tiara te willen dragen op mijn trouwdag maar nu mijn jurk gekozen is en het een moderne versie is van een echte trouwjurk, en dus geen typische "princessenjurk", gaat een tiara er toch niet zo goed bij vind ik persoonlijk. Dus heb ik gekozen voor een dubbele diadeem :-).Net zoals bij Els gaat ook bij mij Filipa van To Have and To Hold mijn juwelen maken ;-). Ik heb zowel mijn halsketting, als armband, als oorbellen, als diadeem bij haar besteld, zo past alles perfect bij elkaar :-).Groetjes!Evelien
Goeie keuze Evelien, bij mij is ook alles van hetzelfde 'thema'
hoi,bij mij is het een tiara geworden dat past bij mijn sluier! ik draag dagelijks al een diadeem dus vond ik dat het eens iets anders mocht zijn! mijn haren blijven natuurlijk lang en los op de trouwdag, mooi in krulle geblazen! en ik heb een prinsessejurk dus het pastte erbij! maar of het handig is weet ik nog niet! maar dan bijt ik wel op mijn tanden die dag :)groetjes jana
Hoi,Ik ben een tiara gedragen op mijn trouwdag en heb er geen moment last van gehad. Mijn kapster heeft hem goed vastgezet en goed betonlak opgespoten. Had s'avonds zelfs moeite om hem eruit te krijgen hihi.Echt, heb hem geen moment voelen zitten heb er zelfs heerlijk mee gedanst, met de kindjes gespeeld,...
ik had ook een tiara en had er geen seconde spijt van, deze tiara was wel ook mijn verlovingsgeschenk van mijn man... het plaatje klopte