Terug naar overzicht
Hallo, Ik weet niet vanwaar jullie zijn (misschien nog even meedelen?), maar Domino is echt goed. Zij zijn van de kanten van Bilzen als ik mij niet vergis.Ze hebben ook een website waar je alles kan terugvinden: http://www.dominomuziek.be/ GroetjesAnnelies
Hallo,Eerst en vooral: proficiat met deze grote, ingrijpende maar natuurlijk ook fantastisch leuke stap in je leven! Moest je nog niemand gekozen hebben, overweeg dan ook eens de Wysiwyg Wedding Singers. Vanuit onze musicalvereniging Wysiwyg zijn de wedding singers ontstaan. Voordeel aan onze format is dat je heel vrij bent in de samenstelling van zangers en muzikanten en dat we ook een geluidsinstallatie en -technicus bij hebben om alles perfect te doen klinken. Mail ons gerust op wysiwygvzw@gmail.com of bel me op het nummer 0479-991878. Meer info over Wysiwyg in het algemeen vind je op www.wysiwygvzw.be
Hallo!Zangeres van VOCE is gestart met jazz-coverband. Allemaal professionele muzikanten. Je kan via duovoce.be contact opnemen als je interesse hebt! Succes!
Coverbandlive@gmail.com, zijn jazzmuzikanten, groetjes
Dank jullie allemaal voor de reacties, ik zal hen contacteren, hopelijk hebben ze nog plaats voor september. Annelies, wij gaan trouwen aan de belgische kust maar wonen in Londen. Prettige kerstfeesten!
BesteMisschien is SMASHDANCE wel jullie ding=> www.smashdance.be De receptie kan ook opgeluisterd worden met muzikanten van de band (jazz).Hartelijke groeten,Tom
Geachte,Ik zelf speel in een coverband die steeds jong EN oud aan het dansen krijgt. Al onze info vind je op www.shift-lock.beOok op onze fanpage kan je wat reacties van publiek terugvinden http://www.facebook.com/events/265222450239298/#!/coverbandshiftlock We proberen er steeds het beste van te maken. Zelf beschikken we ook over een licht en geluidsinstallatie om alles wat op te fleuren en goed te doen klinken.Laat maar weten indien je interesse hebt!groetjesLieven(contactgegevens ook terug te vinden op de site)lievengijs@hotmail.com