Terug naar overzicht
Hoi Nikki,Wij trouwen 28 april en zullen de uitnodigingen begin maart de deur uit zwieren.Ik had het vandaag nog gevraagd in onze drukkerij en die zeiden ook een 6 à 8tal weken. Dan zit je echt goed op schema!Grz
Heyhey,Wij trouwen 1/09 en zullen ze waarschijnlijk eind mei versturen. Aangezien we in de zomer trouwen, vind ik het toch wel belangrijk dat de mensen op tijd hun uitnodiging krijgen :-). Wij vragen bovendien om te bevestigen voor 01/08 zodat we nog tijd genoeg hebben om diegenen die niet reageerden op te bellen, de tafelindeling te doen, de zaal te verwittigen, naamkaartjes te maken enz.Groetjes!Evelien
wij verzenden ze 8juni omdat ook hier de zomer maanden tussen zitten
wij trouwen op 5 mei en de onze gaan februari de deur uit! want ze moeten al bevestigen tege einde maart!
Wij hebben zes weken op voorhand ze uitgestuurd. Eerlijk gezegd redelijk ideaal. Geef zeker de mensen niet te veel tijd tussen ontvangst en bevestigen... Meeste mensen stellen dit uit tot de laatste moment.Wij hebben een periode van 2.5 week gegeven om te bevestigen. Het achterna zitten viel trouwens zeer goed mee
Hallo Nikki,Wij trouwen ook op 26 mei 2012 en onze uitnodigingen zou ik half april ongeveer versturen!groetjes,Sofie
Hey, wij versturen ze begin maart, eind februari zou ik de uitnodigingen in mijn bezit moeten hebben. In januari krijg ik de enveloppen al, dan kan ik al adressen beginnen schrijven. Groetjes Stefanie
6 tot 8 weken is inderdaad wat de etiquette zegt...