Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
7-7-2012
|
12-12-2011 21:29:07
Hey fleur,
is volgens mij steeds prijs incl. vlucht.
Ben dit weekend naar reisbureau geweest: Malta en Cyprus stonden ook op ons lijstje. Herinner me de reden nu niet meer, maar in het reisbureau raadden ze me Cyprus aan (waarschijnlijk omdat daar veel meer luxe hotels zijn, maar dat weet ik nu niet meer precies).
Ik vind het persoonlijk makkelijkst om naar een reisbureau te gaan dan te zoeken op internet. Heb dit ook gedaan om beetje ideetjes op te doen, maar in reisbureau kunnen ze je toch hotels / bestemmingen voorstellen die passen binnen je verwachtingen.
Succes!!
|
|
fleur
8-9-2012
|
12-12-2011 21:34:34
Dag Joke
Ik ben idd nog niet naar een reisbureau gegaan maar had paar reisboeken gekregen van jetair, thomas cook en neckermann van mijn schoonzus. Heb daar beetje zitten in bladeren en heb twee charmehotels gezien die echt wauw waren. Ze liggen allebei beetje verder van't strand omdat ik nt direct de behoefte heb om vlak aan't strand te liggen tussen zoveel volk:-) We gaan dan wss wel een auto moeten huren, dat gaat natuurlijk ook weer wat kosten.. Maar dan kunnen we eens stadjes en zo bezoeken.
Normaalgezien gaan we na Nieuwjaar een beslissing nemen omdat ik gezien heb dat er vroegboekkortingen zijn, en da's natuurlijk altijd interessant :-)
|
|
Effie
28-4-2012
|
12-12-2011 22:37:34
Hoi,
Ja, de prijzen zijn altijd wel met vlucht inbegrepen. tenzij je echt een citytrip zou boeken ofzo. Hmm, is moeilijk te zeggen, ik denk dat ik persoonlijk eerder voor Malta zou gaan omdat dat toch ook echt een heel charmante bestemming is. Je kan misschien eens kijken op wat websites hier en daar, misschien zijn er dingen die je echt graag wil doen of liever net niet en zoek ook eens wat foto's op van de omgeving daar (via google maps kan je dit makkelijk bekijken, zelfs van de omgeving van je hotel) Misschien maakt dit de keuze makkelijker?
Sowieso denk ik dat je niet kan missen ;-)
Groetjes!
|
|
fleur
8-9-2012
|
12-12-2011 22:43:41
Oh leuk idee om dat eens op te zoeken in google maps!! mega, zal dat direct eens doen, bedankt voor de tip! Spannend :-)
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
13-12-2011 2:03:52
Mocht je een auto willen huren in Malta, de verkeersrichting is daar zoals in Engeland, omgekeerd dus. grtz www.discovideo.be
|
|
fleur
8-9-2012
|
13-12-2011 8:50:31
Dat is idd iets dat je moet weten als je in Malta rijdt:-) Dat wist ik dus niet! bedankt!
|
|
Caro
1-10-2011
|
13-12-2011 9:12:00
In Cyprus rijden ze ook links Wij zijn op pre-honeymoon naar Cyprus geweest en vonden het echt geweldig! Gewoon genieten van elkaar, mooi weer, lekker eten, af en toe iets gaan bezoeken. Een zeer ontspannend reisje. Wij zijn naar Pafos geweest, Hotel Athena Royal Beach, echt de moeite. Eigenlijk hadden we een last-minute geboekt bij Thomas Cook in een ander hotel van dezelfde keten (=Constantinou Bros) Pioneer Beach. Toen we landden zei de reisleidster van Thomas Cook, dat er een overboeking was. Ze hadden ons dan overgeboekt naar Athena Royal Beach, wat eigenlijk een nog beter hotel was Het hotel is kids-free en we werden er super vriendelijk behandeld door het personeel. In Malta ben ik nog niet geweest, dus daarover kan ik jammer genoeg geen advies geven. Veel succes alleszins met de zoektocht naar de perfecte huwelijksreis Groetjes Caro
|
|
Heidi
7-7-2012
|
13-12-2011 9:58:08
Of de vlucht al dan niet inbegrepen is kan je zien aan de icoontjes die bij de prijs staan als je de pagina krijgt met alle hotels die aan je zoekopdracht voldoen. Meestal staat daar dan een vliegerke, een bedje en een all-in icoontje ofzo. Alst geen vliegerke is, staat er een auto'ke bij... ofzoiets :)
|
|
fleur
8-9-2012
|
13-12-2011 10:06:04
Momenteel heb ik nog niet zitten zoeken op het internet maar alleen in boeken. Zal het eens goed moeten bekijken in de boeken dan. Ik vind wel dat ze daar wel iets duidelijker in mogen zijn wi :p met al die iccoontjes, haha
|
|
benita
8-9-2012
|
13-12-2011 10:44:10
Hey,Naar Malta zijn we nog niet geweest, dus daar kunnen we niets van zeggen. Naar cyprus zijn we wel al geweest, echt geweldig! inderdaad ze rijden daar ook link, das even wennen maar je bent dat rap gewoon hoor. Je kan er mooie uitstappen doen enz... Cyprus is wel niet zo super goedkoop. Maar echt wel de moeite, en zalig weertje!! Grtjes Benita.
|
|
fleur
8-9-2012
|
13-12-2011 10:45:59
Jullie maken mijn keuze er niet gemakkelijker op :p haha Mijn gevoel zegt ook eerder Cyprus, maar het hotelletje is wel redelijk wat duurder dan dat in Malta, en dat houdt mij natuurlijk wat tegen..
|
|
Ann
21-7-2012
|
13-12-2011 17:03:43
Wij zijn vorig jaar naar Malta geweest op vakantie en wij gaan zeker niet meer terug. Ik vond er weinig te beleven. Mijn nicht is naar Cyprus geweest en zij was zeer tevreden.
Groetjes Anneken
|
|
maika
3-8-2012
|
15-12-2011 14:16:01
Wij zijn in augustus naar Cyprus geweest en het was de leukste reis die ik al gedaan heb!! Het is inderdaad niet zo goedkoop maar het is zo de moeite!!! De uistapjes die jetair organiseerd zijn zeker de moeite, vooral de luxe cruise uitstap
Wij zaten in het louis imperial beach hotel
|
|
fleur
8-9-2012
|
15-12-2011 14:21:09
Wij zouden gaan naar Ayii Anargyri Spa Resort . Ligt niet aan zee, maar dat vinden we niet zo erg. Er is sowieso e zwembad bij en dat is het belangrijkste. We zouden dan een auto huren.
|
|
Marijke
5-5-2012
|
16-12-2011 2:09:19
Ik ben al in Cyprus en Malta geweest. Het zijn alletwee leuke reisbestemmingen, maar ik vond Malta toch ietske mooier. In Cyprus is wel meer te beleven, het is toeristischer heb ik de indruk. Malta vind ik voor een huwelijksreis wel charmanter. Veel succes met de voorbereidingen!
|
|
|
|
|
|
|