Terug naar overzicht
Hey, hebben jullie geen chauffeur met gids? Bij ons heeft die super veel foto's van ons samen genomen...Groetjes,Hanne
Hey Vicky,Wij hebben gisteren ook onze huwelijksreis geboekt :)Ik zou ook dolgraag mijn kleed meenemen, maar vrees dat dit te omslachtig gaat worden... Met de hoepelrok en zo... Ook vrees ik ervoor dat het kleed niet echt heel proper gaat zijn... Als ik nu merk dat mijn kleed mooi is zonder hoepelrok en niet te vuil ziet, zou ik het eventueel nog overwegen ;)We waren eerst aan 't twijfelen om rechtstreeks na ons feest te vertrekken en ons niet om te kleden, maar dit heeft ook meer nadelen dan voordelen... Je kan toch zo'n functie instellen in je fototoestel dat het automatisch foto's trekt... Ik weet niet hoe dit noemt, maar dan zet je gewoon je fototoestel ergens en dan trekt hij na een paar seconden, zodat je tijd genoeg hebt om nog op je plaats te gaan staan...Groetjes..............
Hoi Vicky, Wij zijn deze zomer getrouwd en hebben ook een privé rondreis op Bali gedaan. We hadden een privé gids met chauffeur die heel veel foto's van ons heeft genomen.Ik had mijn kleed niet bij maar zou je wel kunnen doen.Het is echt een droombestemming. We hebben er ongelofelijk van genoten.Veel plezier!Groetjes, Nele
Mag ik eens super onbeleefd zijn en polsen welk budget je moet voorzien voor dergelijke reis? Wij zien Bali ook enorm zitten maar weten niet of dit binnen ons budget valt... Alvast dikke merci en veel plezier op de trouw en reis!
Dag Silke, wij hebben 5000 euro betaald voor ons twee voor 16 dagen: vlucht, chauffeur en gids, alle excursies, super mooie hotels. Ter plaatse hebben we nog een 1000 euro op gedaan aan eten. O Dat het een huwelijksreis was hebben we wel op niets gelet. Meer info over onze reis vind je op www.amazinghoneymoon.be Groetjes, Ha,ne
Hoi Silke, Ik denk dat dit een mooie inschatting is. Wij zijn vorige zomer ook twee weken op droomreis geweest door Bali en met alle kosten ingerekend (incl. vlucht, gids, luxueuze hotels, excursies, chauffeur, eten, fooien, ...) kwamen wij voor 2 personen ook tussen de 5.000 en 6.000 euro uit.Veel plezier op je grote dag!Groetjes, Nele
Hoi allemaal, Ja, onze chauffeur! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb.Wij hebben ook ongeveer 5000 euro betaald voor een 17daagse rondreis. Zijn wel in Nederland gaan boeken omdat dat toch goedkoper was.Met de nodige reis en annulatieverzekering bij zitten we aan de 5500 euro ongeveer. Maar wij hebben alle uitstappen inbegrepen en een 5tal dagen eten inbegrepen + in het vliegtuig ook nog. Voor de rest enkel ontbijt maar we hebben gehoord dat eten daar echt niet duur is.Ik heb ook schrik voor het vuil worden van mijn kleed. Vooral omdat wij zo goed als de dag na ons huwelijk al vertrekken. heel kort dag maar ja, dan slapen we extra goed op de vlieger hoop ik.Moest mijn kleed nu echt vuil zijn laat ik het toch thuis hoor. Maar ik bereid het nu voor dat ik het meeneem. Beter iets afzeggen dan het dan nog proberen mee te krijgen hé, dan sta je daar op het vliegveld ;-)Moest je nog vragen hebben stuur je me maar een berichtje!bedankt allemaal voor de reacties! Echt ongelooflijk dat ik daar niet aan gedacht had. groetjes, Vicky