TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-3-2012
|
13-12-2011 9:41:09
hey, Bij ons zullen alle heren hetzelfde gehuurde kostuum dragen.behalve de bruidegom, die een andere gehuurd kostuum zal dragen. De dassen zijn ook al dezelfde ook mee gehuurd bij het kostuum.Het hemd is voor allen een gewoon wit gekocht hemd. De vrouwen laten we vrij kiezen, als het maar een tikkeltje feestelijk is. grtjs
|
|
Caro
1-10-2011
|
13-12-2011 9:44:07
De vrouwen mochten kiezen, lang, kort, kleur, kleed, broek,... Om dan toch een soort van samenhang te hebben, hadden onze mannen in de suite allemaal hetzelfde gehuurde kostuum met bijhorende jacket, das en pochet. We hebben gevraagd om allemaal een wit hemd te dragen. Uiteindelijk waren bijna allemaal de vrouwen in het lang en ongeveer dezelfde stijl... Eén schoonzus was in het kort, zij had dit van bij het begin aangegeven. Omdat ze niet zo groot is, wou zij geen lang kleed. Ook één grootmoeder had een kort kleedje, de andere twee grootmoeders een broek met feestelijk vestje en topje. Ik heb ze vooral de vrije keuze gelaten, omdat ik het belangrijker vond dat ze zich goed voelden die dag. Ik wou wel weten wat iedereen op het oog had, of gekocht had, want ik wou vermijden dat er hetzelfde/te gelijkaardig gekocht werd. Uiteindelijk was ik zeer tevreden met het resultaat!
|
|
Shibby
3-8-2012
|
13-12-2011 9:50:36
Bij ons mag iedereen kiezen, we leggen niemand iets op, maar we vragen toch van de mannen in de suite dat ze een kostuum aanhebben. Mijn vader heeft zelf vroeger op verschillende trouws toen hij jong was een kostuum moeten huren en hij vond dat niet leuk, daarom stelt hij nu zijn veto :) en ik vind dat niet zo erg eigenlijk. Als iedereen zich maar goed voelt :)
|
|
Heidi
7-7-2012
|
13-12-2011 9:52:01
Ik zou ook graag alle mannen hetzelfde willen doen.. maar wij hebben niet het budget om dat voor iedereen te gaan huren... Vragen aan hen zelf om iets te huren, daar gaan ze vrees ik niet voor openstaan: Mijn vriend heeft 4 jongere broers die niet allemaal even graag een kostuum zullen dragen :)
Mag ik vragen bij welke winkel jullie de kostuums huren?
|
|
Caro
1-10-2011
|
13-12-2011 10:06:08
Wij hebben onze kostuums gehuurd bij De Waele in Sint-Niklaas. Wij waren zeer tevreden van de service en prijs-kwaliteit. Toen mijn zus trouwde, werden de kostuums daar ook gehuurd.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
13-12-2011 10:06:17
Hallo,
Bij ons hadden de mannen (6) van de suite allemaal hetzelfde kostuum, met hetzelfde hemd en das (antraciet kostuum, zwart hemd, zilvergrijze das). Het kostuum was gehuurd, het hemd gekocht en de das was een kadootje van ons. De dames in de suite (slechts 3) waren in het lang met opgelegde kleuren (donker). Natuurlijk is alles in samenspraak gebeurd eh! Wij hebben niet gezegd van jullie moeten dit of dat... alles is in groep besproken. De kleuren lijken jullie op het eerste zicht misschien donker, maar wij hebben dit gekozen zodat wij eruit sprongen op de foto's. Ik was in het rood en mijn man was in het zilvergrijs. Het geheel was echt super!
Groetjes Annelies
|
|
Heidi
7-7-2012
|
13-12-2011 10:22:47
nog een extra vraagje :)
Wat is de prijs per gehuurd kostuum?
|
|
sofie
24-3-2012
|
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
13-12-2011 11:22:43
Hey,
Ik vind dat je dat zelf moet beslissen hoe je dat wilt. Wij gaan de mannen in het zelfde kostuum steken en dat gaan we huren. Samen met de das en de pochet.
Daarnaast kiezen we -waarschijnlijk- voor een wit hemd en dat gaan we kopen in de C&A ofzo. Zodat het bij iedereen hetzelfde wit is maar het stukken goedkoper uitkomt dan het te kopen daar waar we het huren. (hemden worden niet verhuurd...)
De vrouwen die mogen kiezen wat ze aandoen, van lang tot kort, tot zelfs een broek. Als ze zich maar goed voelen.
Met de bruidskindjes 2 jongens en 1 meisje gaan we eens gaan winkelen als de communikleren uitkomen. De jongens zullen wss hetzelfde ensembleke aandoen en voor het meisje wordt een leuk jurkje voorzien.
Succes!
|
|
ilse
7-8-2010
|
13-12-2011 12:32:07
Bij ons mocht iedereen aandoen wat hij wou... ik heb wel de dames van de suite verboden om dure suitekledij te gaan kopen, mijn kleed kwam immers uit de suitecollectie Nee dat was geen probleem want iedereen bij ons in de familie vond dat gelukkig "zotte kosten". Ze waren allemaal mooi gekleed en kunnen de kleren nu achteraf nog dragen. Het was een mooi kleurrijk plaatje die familiefoto groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
13-12-2011 12:44:07
Heyhey,
Bij ons heeft de bruidegom zijn kostuum gekocht, los van de rest. Nu gaan we voor de andere mannen in de suite eenzelfde kostuum huren zodat deze mooi bij elkaar passen. Voor de vrouwen in de suite leggen we niet echt regels op enkel dat het feestelijk moet zijn en knie-lengte :-). Ik ga wel mee met de vrouwen om hun outfit te kiezen ;-).
De kostuums die we huren voor de mannen in de suite betalen wij (+/- 50 eur) en voor de vrouwen in de suite, die zelf hun kleren moeten kopen, gaan we ook +/- 50 eur bijleggen.
Groetjes,
Evelien
|
|
tima
8-9-2012
|
13-12-2011 13:20:45
hier gevraagd dat ze een zwarte kostuum dragen met een wit hemd (huren kopen ze beslissen zelf) de lime groen das krijgen ze van ons suite niet int lang , zeker geen wit of helemaal zwart voor de rest doen ze wat ze willen
|
|
adeline
4-8-2012
|
13-12-2011 21:10:42
wij huren voor de mannen allemaal een zelfde kostuum. wat betreft de vrouwen, de mama`s en oma`s kiezen zelf wat ze dragen. de jongere vrouwen (mijn zus, schoonzus en 2 vriendinnen) hebben allemaal hetzelfde jurkje wat kleur ( framboos-achtig) betreft, maar allen een ander model. ook de bruidskindjes (2 meisjes) hebben een kleedje in deze kleur. ik koop al deze jurken als ik binnen enkele weken op vakantie ben in de vs. ze hebben daar een geweldige en super betaalbare keten die davids bridal heet. ga zeker eens kijken op hun website! mijn trouwjurk ga ik daar ook kopen, je haalt er je vliegticket qua prijs zeker uit. ik heb wel het geluk gehad dat de bruidsmeisjes zelf het voorbije jaar ook toevallig in de vs zijn geweest, zo hebben ze zef kunnen passen wat ze mooi vonden en moesten ze niet zomaar online iets kiezen.
|
|
Sophie
18-8-2012
|
22-12-2011 8:50:57
Bedankt voor jullie reacties! Ik zou het liefst hebben dat de heren uit de suite dezelfde g ehuurde kostuums zouden aan doen. (al dan niet met zelfde hemd of das) Maar er waren al mensen die me zeiden dat je een papa toch niet in een zelfde soort kostuum (bv qua snit) kan steken dan een veel jonger iemand in de suite…
Dus ik vrees dat we nog een lange weg te gaan hebben. Ik heb gewoon schrik dat als alle mannen mogen aan doen wat ze willen, het een kakafonie gaat worden en ook dat de bruidegom er in niets meer zal boven uitsteken…
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|