TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
13-12-2011 15:47:14
Hoi Elke,
Wij vertrekken over een weekje naar Curaçao dus ik zal je daarna verslag uitbrengen.
In Bali zijn we reeds geweest en dit is echt wel de moeite!
Groetjes
|
|
Nele
30-7-2011
|
13-12-2011 17:15:28
Hoi Elke, Wij zijn deze zomer getrouwd en daarna vertrokken op huwelijksreis naar Bali. Het was een onvergetelijke reis met een geweldige mix van rust, prachtige stranden, cultuur, vriendelijke mensen, luxe en prachtig weer. Wij hebben er een rondreis gemaakt met een privé gids. Dit is niet zo duur en was echt onvergetelijk. We hebben in totaal in 6 verschillende hotels verbleven waarvan 1 een luxueuze privé villa met zwembad. Via de gids (in Nederlands en met chauffeur) hebben we lokale marktjes bezocht, tussen de rijstvelden geholpen, 's morgens vroeg opgestaan om met een lokaal vissersbootje dolfijnen te spotten, op een olifant gereden, een beer geknuffeld, een vulkaan beklommen, massages op het strand, barbecue met ondergaande zon, ... Je kan er echt je reis maken zoals je het zelf graag wil. Ook kan je er heel betaalbaar lekker eten. Je moet er dus geen all-in hotels nemen want je kan er op elke hoek heerlijk eten voor geen geld. Alleen de vlucht is niet goedkoop. Je ziet het, ik ben er vol lof over ;-) Als je meer info wil, foto's zien of contactgegevens van de gids, mag je me steeds mailen op nbruers@dobit.com. Geniet van je grote dag want het is echt heerlijk! Groetjes, Nele
|
|
Sonja
16-5-2012
|
13-12-2011 20:36:46
Hoi Elke,
Wij gaan ook naar Bali.
Daar is veel te zien.
Ik ken mensen die in Curaçao hebben gewoond, ze zeiden me dat het een prachtig eiland is maar dat er niet zoveel te zien is. Puur voor de rust en zon!
Zelf heb ik gekozen voor rust en cultuur.
Groetjes,
Sonja
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
14-12-2011 8:07:05
Hoi Elke,
Ik heb mijn verloofde leren kennen op klein Curaçao (onbewoond eiland in de buurt van Curaçao zelf) toen we daar beide (apart) op vakantie waren. Ik heb er dus héééééél mooie herinneringen aan. Ik verbleef in hotel "Mariott" (vlak naast de Hilton die veel minder mooi is ) in een beach front kamer, wat betekende dat als je opstond en je raam opendeed, je met je voetjes in het zand stond. Is echt een héél mooi hotel op 10 minuutjes rijden van Willemstad (als ik het me goed herinner). Neem zeker een huurwagen.
Leuke dingen om te doen zijn: dolphin academy (zwemmen met dolfijnen), beachcinema op Mambo Beach en daar ook eten, eten bij de Kleine Gouverneur in Willemstad, Willemstad zelf en eten aan het Waterfront, Westpunt (bij Jaanchies eten), alle strandjes afrijden (Playa Porto Marie, Cas Abou, Jan Thiel,...), eten bij Hook's Hut (aan de Hilton) en tochtje maken met een glasbodemboot om naar de visjes te kijken, eten bij Brakkeput Mei Mei (grillrestaurant), de struisvogelboerderij bezoeken (heel grappig!), de grotten dicht bij de luchthaven, boottocht naar Klein Curaçao en daar dagje blijven met BBQ (ga niet met Mermaid want dan word je misselijk maar kies voor een luxe-jacht (is niet zoveel duurder)--> staat allemaal in de Que Pasa = boekje zoals zone09/zone 02.
Ik heb me daar rot geamuseerd! Vond het zoooo leuk om aan de andere kant van de wereld te zijn en daar gewoon Nederlands te kunnen (horen) praten.
Als je nog vragen hebt, shoot!
Liefs,
Nathalie
|
|
Elke
13-7-2012
|
14-12-2011 17:44:30
Bedankt allemaal voor de tips! Ze helpen me al een heel stuk! @ Nele: Goed om weten dat er ook vele goede restaurantjes zijn, want bijna nergens vind je een all-in hotel en dat vonden we al raar. @ Nathalie: Is Willemstad zelf de moeite om te bezoeken?
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
14-12-2011 21:12:46
Hoi Elke,
Willemstad is natuurlijk niet zoals Rome (waar je tonnen cultuur kan opsnuiven) maar het is wel leuk om eens te doen! Ik zou het zeker niet links laten liggen tijdens mijn reis naar Curaçao!
Liefs,
Nathalie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|