TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
13-12-2011 16:26:17
Hey Sarah, ik kan je niet helpen met de prijzen. Maar ik heb "van horen zeggen" dat de zalen van de zoo gerenoveerd gaan worden. De data ken ik niet, en op de site ( www.zalenvandezoo.be) vind ik er niets van terug. Maar je kan best eerst eens horen of ze op 27/7/2013 al terug beschikbaar zijn. Groetjes Katrien
|
|
Kim
18-8-2012
|
13-12-2011 17:28:34
Hey, Wij zijn gaan horen in het 's Graevenhof en vielen toen wel van onze stoel. Ze nemen sowieso niemand aan voor minder dan een diner met 60 personen. En ik geloof dat het toch bijna de duurste zaal was die we hebben bezocht. Wel zéér mooi. Veel succes Groetjes, Kim
|
|
sarah
20-7-2013
|
13-12-2011 18:57:07
Bedankt voor jullie reacties, s Graevenhof is echt mijn droomzaal :) maar ik vrees dat dat te duur gaat zijn, we hebben rond 150 gasten. Ik heb al naar de mensen van de zalen van de zoo gemaild, voorlopig geen antwoord...
|
|
Sara
6-10-2012
|
13-12-2011 19:14:33
wij hebben gekeken bij beide zalen en bij ons hebben ze verteld dat ze aan het renoveren zijn als wij trouwen en dat tot 2014
s graevenhof is super mooi MAAR je hebt bijna geen inspraak op het eten en de dame was altijd maar bezig over standing enz en dat vond ik eig niet zo tof. ik had zoiets van ons huwelijksfeest is ons feest en niet voor wat andere mensen denken.
wij hebben nog verschillende zalen regio antwerpen bekeken, als je wilt stuur ik wel een lijstje. Wij hebben uiteindelijk voor horta gekozen
|
|
Ans
1-3-2013
|
13-12-2011 19:39:43
Hey Sarah,
wij zijn ook gaan zien naar t 's Graevenhof en dat is ook mijn droomzaal, maar ik vond het ook niet tof dat je met min. 60 personen moet dineren, want bij ons zou het maar 20 man zijn. En het is eigenlijk ook wel duur. Ik vind domein Martinus in Zoersel ook wel iets hebben ze.
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding Ans
|
|
daisy
8-9-2012
|
14-12-2011 6:53:47
Wij hebben het 's graevenhof gekozen en ik vond dit niet duurder dan de andere zaal waar we gingen kijken (kasteel van brasschaat en een zaal in ekeren)Het was ook mijn droomzaal en mijn vriend wilde niet gaan kijken want had ook al van die verhalen gehoord... nu het viel allemaal nogal mee vond ik, dat er min 60 personen moeten eten is niet erg als je er 100 hebt toch? En duur is relatief... Dus wij waren direct verkocht na ons bezoekje :-) Wij hebben wel voor de kleine zaak gekozen, die vond ik persoonlijke 'knusser' we zijn met een 120 mensen. (100 eters) De prijs bepaal jezelf helemaal toch? Je kan zover gaan als je wil... wil je champagne ipv Cava, extra dessertenbuffet of enkel taart, late night hapjes ja of nee, .... Wij komen op een 120 euro pp gemiddeld (maar dat is dan ook echt alles in!!) In totaal is het feest natuurlijk het duurst (buiten de huwelijksreis) van de hele dag... Groetjes, Daisy
|
|
sarah
20-7-2013
|
14-12-2011 14:19:44
120 euro pp is vrij veel denk ik,niet? Kennen jullie een mooie zaal waar je je eigen traiteur kan nemen,want ik ken iemand die vrij goedkoop is? Sara, hoeveel betaal je per persoon in Horta?
|
|
Sara
6-10-2012
|
14-12-2011 14:36:01
exacte prijs weet ik niet, horta is heel variabel in wat je kan nemen, maar prijzen zijn toch wel vergelijkbaar met 's graevenhof. Wij hebben besloten voor gezelligheid en kost redenen om niet iedereen te nemen voor het diner maar pas bij het dessertenbuffet iedereen erbij te nemen. Zo is Horta voor ons 'betaalbaar'.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|