Terug naar overzicht
Kan dat 30 min ? Het zal streekgebonden zijn bij ons kan het niet. Ik zou dan een boekje maken met bezinningsteksten en bindteksten. Ik wil je ons misboekje wel doormailen daar staan ook gedichten en zo in en een kinderverhaal over hazeltje ...melopee1@telenet.beals je me even je mailadres mailt ...groetjes
Is dat maar 15 min? ik dacht dat het sowieso 30 min. duurde?
Ik wil je onze teksten ook wel doormailen. Mail je mij je mailadres?Tina, zou je jouw misboekje ook naar mij willen doormailen? Ik heb al een heleboel teksten, maar ben toch nog steeds aan't verzamelen. Het verhaal van hazeltje lijkt me wel tof( ik sta in het eerste leerjaar, weet nog niet of ik kinderen kan betrekken omdat we in augustus trouwen)karolien_schruers@msn.comGroetjes!Karolien10-08-'07
maar 15 min?? binnen de twee minuten waren wij getrouwd!! Dat scheelt van dorp tot dorp, maar veel bijzonders is dat niet, zeker niet als ze weten dat je nog voor de kerk trouwt, dan is het heel rap afgehandeld!Els
Hey,ik kan je helpen, want wij hebben hetzelfde gepland. Wij hebben ons gebaseerd op een misboekje, maar dus helemaal aangepast. Zodra ik thuis ben (ik loop straks mee in de nationale Défilé) kan ik het wel mailen. Geef je jouw adres eens door?Groetjes,Lieve
Hallo,Wij zijn hier ook nog steeds naar op zoek.Zouden jullie dit misschien ook naar mij kunnen doormailen aub?Alvast bedanktkathleendesomviele@yahoo.com
hoi Lievehçoe was het defilé? niet te warm?mijn mail is kaatje.verbraeken@euphonynet.bealvast bedankt héKaatje
Hey Dames,het komt er zo aan... Ik wil er wel nog aan toevoegen dat het niet klaar is om gedrukt te worden, het moet nog in een juiste volgorde geplaatst worden om in twee te plooien.De défilé was ontzettend warm. Ik ben zeker vijf kilo kwijt van het zweten.Groetjes,Lieve
aan lieve, wil je het mij ook doorsturen wij trouwen op 16/6/2007 ook enkel voor de wetjohan.cabergs@telenet.bealvast bedankt
Hallo LieveJe zou ons ook enorm plezier doen met je tekstboekje als voorbeeld. Ook wij kiezen enkel voor een burgerlijk huwelijk.mijn e-mailadres: zonneke03@skynet.beVriendelijke groetjesMieke
Beste KaatZou je de verkregen teksten ook even naar mij kunnen doormailen aub. Mijn email : nele.de.pauw@pandora.beAlvast bedankt