Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën Openingsdans? WELKOM

14-12-2011 9:32:46
Mijn vriend en ik hebben misschien al een openeningsdans maar zijn er helemaal nog niet zeker van...
Juan luis guerra - Burbujas de amor. We vinden dit lied origineel, omdat er volgens mij niet veel zijn die dit al gebruikt hebben voor openingsnummer.

Ik weet niet of er hier zijn die dit liedje kennen? Moesten er nog ideeën zijn, ze zijn zeker welkom!

We hadden ook nog gedacht aan:
Scorpions- still loving you weet wel niet of tekst wel toepasselijk is voor openingsnummer
Art Garfunkel - i believe when i fall in love

We zouden ook graag wat danslessen volgen. Niet om een geinstudeerd dansje te placeren, maar wel om meer vertrouwen te hebben in het dansen, we zeggen altijd: mijn vriend durft wel maar heeft het ritme niet, ik heb het ritme maar durft nt :-)

fleur
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1203

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik14-12-2011 10:08:38

Hey Fleur,

Dat was ook altijd mijn favoriete nummer! Helaas zou het over seks gaan ("ik steek mijn neus in je vissenkom"...) dus ik denk niet dat wij dat gaan nemen... :)

Maar als je het toch gaat nemen: op het nummer wordt bachata gedanst, dat is een soort van Latin slow. Niet moeilijk om te dansen en heel erg leuk!

Groetjes!

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 10:11:04

haha ja 'k weet het, vrij vertaald en letterlijk genomen komt het daar op neer :-)
Maar ja, wie gaat die tekst snappen buiten mijn vriend en ik :p

Ik ga eens dat nummer meenemen naar één van onze danslessen en eens vragen aan de leraar/lerares wat zij er mee zouden doen... kunnen dan nog zien.

Maar het is een mooi liedje é? :-)

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik14-12-2011 10:41:44

Het is een supermooi nummer, blijft een van mijn favorieten! :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-12-2011 11:49:09

Hallo,

Heel mooi nummer, het is inderdaad een bachata. Op zich valt deze dans nog wel mee om aan te leren hoor. Het is niet zo moeilijk als bv salsa. En vermits jullie lessen gaan volgen worden (normaal gezien toch) enkel de pasjes voor jullie choreografie aangeleerd.

Qua tekst.... tja... niemand (of weinig mensen toch) gaan dit verstaan. Ik bijvoorbeeld heb geen flauw idee waar ze over zingen, maar het klinkt goed, danst fijn en heeft het heeft een leuk deuntje. Dus waarom niet? Veel succes!

Groetjes
Annelies

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 13:07:16

Hey Fleur,

Wij zijn ook van Brugge en trouwen op dezelfde dag als jullie. Wij trouwen in de kerk van Male trouwens. Hebben jullie ook een kerkelijk huwelijk? Mss komen we elkaar nog tegen in het stadhuis .
Wij nemen als openingsdans heel waarschijnlijk unchained melody van de righteous brothers (een goeie oude zeg maar).

Veel plezier nog met de voorbereidingen x

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 13:10:29

hey Sofie!!!

Ik vind dat ook een zeer mooi nummer trouwens, GOEDE KEUZE!

Wij gaan ook voor een kerkelijk huwelijk , in de kerk van loppem. Zou wel grappig zijn é moesten we elkaar tegenkomen in het stadhuis :-)
Zitten jullie al ver in jullie voorbereiding?

Groetjes

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 13:37:15

Hey,

We hebben de belangrijkste dingen vastliggen: feestzaal, traiteur, dj, ceremonimeester...
We twijfelen nog over trouwvervoer en fotograaf. Ik heb veel ideeën in m'n hoofd. We maken zelf onze bedankjes. Zaterdag ga ik nog es voor m'n trouwkleed kijken...
Er moet nog heel wat gebeuren, maar het is nog wel ff te gaan hé.
Verloopt het bij jullie goed?
Hoe laat zouden jullie willen trouwen voor de wet? Wij rond 11u zoiets.

Groetjes x

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 13:49:52

Hoi!

Wij zullen om kwart voor 11 of 10u30 willen trouwen in stadhuis. Onze kerkdienst zal dan om 14u30 zijn. De fotografe had graag genoeg ruimte tussen wet en kerk omdat ze dan een uurtje, uurtje half uitrekenen voor fotoshoot.
Ik denk dat wij wel een goede fotografe ('t zijn twee vrouwen) hebben gevonden, weddings by lily.

Onze ceremoniemeesters zijn van depoorter in jabbeke.
Ik heb ook al mijn trouwkleed gevonden denk ik in winkel cony in maria aalter. Heb maar één winkel moeten doen en was al direct beslist.

Misschien zien we elkaar dan echt in stadhuis!! mega, als ik om kwart voor elf trouw en jij elf uur :-)
Jij zal dan ook pas zes maand vooraf je datum en uur vastleggen bij stadhuis van brugge?

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 14:02:42

Ja, je kunt niet vroeger dan 6 mdn op voorhand vast leggen hé. We zullen elkaar dan wel tegenkomen in het stadhuis aangezien we rond hetzelfde uur willen. We trouwen ook om 14u30 voor de kerk. Toevallig zeg!!
Gelukkig kun je elk kwartier trouwen voor het stadhuis. Of het nu 10u45 of 11u of 11u15 is, lukt allemaal nog.
Ja, die foto's van Lily zijn prachtig!! Ik had ook al op hun website geweest. Wij twijfelen nog tussen amateurfotograaf dat we kennen of toch voor een professioneel. Ze kosten wel een aardige duit hé!! Net zoals het trouwvervoer. Daar zitten we wel een beetje mee. Maar je moet beslissingen nemen in het leven...

xxx

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 14:10:07

idd, het is allemaal duur:s hebben ook getwijfeld of we eigen vervoer gingen doen, of een busje en zo. Hebben dan voor een busje en een oldtimer gegaan, is natuurlijk nt goedkoop maar ja...:s

zo grappig da jullie ook trouwen om 14u30 :-) ik vind dat een goed uur om dan op een deftig uur toe te komen in de feestzaal. Wij werken met twee recepties, dus we zouden graag rond 16u in feestzaal zijn om nog wa foto's ook te kunnen trekken.

Jullie trouwen dan wss nt ver van onze feestzaal, die is lodewijk van male..

xxx

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 14:22:33

Wij hebben de Plaetsemolen in Oedelem. Dat is een zaal vrij van traiteur. Wij doen het minder traditioneel. Omdat we zelf 2 kinderen hebben, doen we na de kerkdienst aansluitend een kindvriendelijke receptie (beetje zoals babyborrel). Tegen een uur of zeven gaan alle kids naar huis en zetten wij het feestje verder.
We vonden het superbelangrijk ook onze kinderen en die van onze vrienden te betrekken en daar staan de gewone feestzalen niet voor open.
Onze jongste zal 2 jaar zijn en dus nog een beetje rust nodig hebben na de middag.

Lodewijk van male is een uniek kader hé en ook recent vernieuwd heb ik gehoord. Iemand die we kennen haar man werkt er in de keuken.

Dan hebben jullie de bus ook bij Depoorter gehuurd waarschijnlijk. Het is idd niet goedkoop, maar het is de prijs hé. Je moet je er soms over zetten wat het allemaal kost.

Is jouw kleed dan definitief beslist? Wil je delen welke het wordt? Of leest je ventje hier soms mee?
Ik ga zaterdag naar LaSposa. Het wordt waarschijnlijk de Maggie Sottero Polina (die heb ik al es gepast) of de Kay (daar hebben ze het pasmodel niet van , maar vind ik wel heeel mooi). Ik ben echt een heel moeilijke beslisser...

xxx

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik14-12-2011 14:32:22

Ik snap dat als je kindjes hebt je het wat anders moet regelen... zou dat ook zo doen denk ik!

Ik heb al een definitieve beslissing genomen wat het gaat worden, anders moet je je mailadres eens geven dan mail ik het eens door ;-) het is wel niet in het wit, had het wel nooit gedacht. Ik wou in het wit trouwen totdat ik mijn kleed paste bij cony. De klik was er.:-)
Het kleed dat jij zou willen, vind ik ook wel leuk hoor!! Ik zou er alleen niet mee staan denk ik.
Je zal wel snel zien welk kleed bij je past. ik stond nt zo goed met een heel spannende stof. Ben nochtans ook een moeilijke beslisser, had nooit gedacht dat ik zo snel zou beslissen.

Idd zowel onze ceremoniemeesters als de bus en oldtimer zijn van depoorter.

xxx

Jolien
23-6-2012
 Meld misbruik15-12-2011 16:31:15

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik15-12-2011 16:40:29

Dag Jolien

Is wel slim gezien van jullie om het zo op te lossen met die foto's;-) Dan kunnen de mensen van allebei tegelijk genieten ...

Jammergenoeg heb ik al een fotograaf...Weddings by lily.
Heb wel eens gekeken op de site van je vriend en ik moet zeggen, dat ziet er ook niet mis uit! Mooie foto's!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info