Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht keramieken shotglazen voor jenever of limoncello

14-12-2011 12:09:18
we gaan ons huwelijk een italiaans tintje geven. Na het eten willen wij alle genodigden nog een limoncello aanbieden in een keramieken shotglas met daarop onze namen en de datum. zodat zij dit kunnen meenemen als souveniertje. maar nu zijn we al een paar dagen het net af aan het speuren achter een firma die dit voor ons zou kunnen maken. maar we vinden enkel glazen versies.
heeft iemand een idee waar we keramieken kunnen vinden?

jurgen
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 990

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik14-12-2011 12:28:39

Misschien eens kijken of je pottenbakkers in de buurt vind?
Die zouden dit kunnen maken voor jullie en dan zelf namen er op zetten?
Of eventueel zelf een cursus pottenbakken? Dan is het een homemade geschenkje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...