Terug naar overzicht
op de markt vind je soms goede.. in de inno vind je die ook
In de lingeriewinkel vragen...
Hoi,Ik heb ze bij mijn kleed gekocht in de winkel Issa Moda in Hasselt...Groetjes, Liesbeth
ik koop die altijd in kousencenter das in st niklaas maar ergens anders ook wel denk ik
Een tijd geleden stonden hier een heleboel bruidjes die ze in de Hema kochten... heb er zelf geen ervaring mee dus weet niet welke kwaliteit het is...
Bij de veritas hebben ze ook een grote collectie kousen.Ik draag da
Wou dus zeggen...Ik draag dat nooit want ik kan dat niet goed verdragen, dus weet niet of ze daar goed zijn.GroetjesVicky09.09.06
Ik had de mijne gekocht waar ik mijn schoenen kocht, bij Van Loock in Zandhoven.Ik was er heel tevreden van en vond ze ook heel mooi.Véronique
Hey,ik ben in ontelbare lingeriewinkels geweest en heb dit ook NIET gevonden. Het bestaat eenvoudigweg niet. Wél Ivoorkleurige band en ivoorkleurige kousen, maar niet met huidkleurige kousen. Dus ofwel ga je naar volledig huidkleurige (vind ik geen gezicht met ivoorkleurige lingerie) ofwel naar ivoor... en dan heb je dus witte benen. Ik heb voor het tweede gekozen.Groetjes,Lieve
Hallo Lieve,Hey Lieve,Ik weet dat ze wel bestaan want ik heb ze gezien op nederlandse website. Het kost mij echter 9 euro om ze te laten opsturen en dit vind ik toch wel iets te veel van het goede. Vandaar dat ik hier eerst eens rondvraag.Groetjes,Sandra
Hey Sandra,Oh? Kan je mij dat adres dan aub nog eens doorgeven, want zoals ik al zei, ik ben hier in België in veel winkels geweest en ik heb gehoord dat ze niet bestaan. Misschien heb ik die 9 euro er dan wel voor over!Groetjes,Lieve
Hallo,Je kan ze bestellen bij www.dressedbyjill.be