Terug naar overzicht
ik heb me laten vertellen dat reisbureau wel het beste is, zorg ervoor dat je je aangifte hebt dat je gaat trouwen, en ze zijn verplicht je dan een huwelijkskorting te geven.
Hey, Wij hebben onze reis geboekt bij een gewoon reisbureau. Ik ben naar Neckermann gegaan en verteld dat het voor een huwelijksreis was. Wij gaan voor 12 dagen naar mexico en verblijven in een iberostar hotel (een prestige), de prijs viel heel goed mee.Groetjes Kris25/08/06
Wij boekten via Neckermann. Sommige bestemming kan je maar beter niet op jezelf doen vind ik dan. Tahiland bvb dan weer wel maar dan is het avontuurlijker hé ...Huwelijkskorting is niet verplicht hoor ... ze kunnen het wel aanbieden en je kan het vragen maar ze zijn het niet verplicht.
Huwelijkskorting? Waarom zouden ze daartoe verplicht zijn?Bij de meeste arrangementen krijg je wel een attentie als het om een huwelijksreis gaat maar ik kan me echt onmogelijk voorstellen dat zr de prijs zullen minderen hoor...Wij hebben ook via Neckermann geboekt - we gaan 5 daagjes naar Wenen...Groetjes,Katrien 18/08/06
wij gaan naar gran canaria , 30 euro korting per nacht in een riu hotel. Een reisbureau heeft niks met korting te maken, dat hangt gewoon af van je hotel wat zij aanbieden.
Het hangt niet alleen af van het hotel, maar eveneens van de maatschappij waarbij je boekt.Zo heb ik een hotel gevonden waar je bij de ene maatschappij 30 % korting kreeg voor de bruid en bij een andere maatschappij 50 % zowel voor bruid als bruidegom voor hetzelfde hotel. Vergelijken is dus de boodschap!Groetjes, Sissi
HeyWij hebben ook in een gewoon reisbureau geboekt. We krijgen niet zo veel huwelijkskorting, maar wel zo wat specialekes. Maar huwelijkskorting is geldig tot 9 maanden na de trouw, dus volgend jaar in het voorjaar gaan we nog een weekske naar Tenerife met 50 % korting (voor allebei!)GroetjesVicky09.09.06
Hoi, Wij hebben voor onze Amerika reis enkel de vlucht, de huurwagen en het hotel voor de eerste twee nachten via het reisbureau geboekt. Voor de andere nachten hebben we rechtstreeks op internet geboekt. Extra leuk, want dan kan je kijken en vergelijken wat je leukst vindt en op die manier hebben we een aardige duit (€ 500) gespaard. Groetjes,Carine09.09.06
carine,waar in amerika ga jij naartoe? Wij trouwen ook op 9 september en vertrekken de 15de naar San Francisco. Daar vertrekken we met een huurauto voor een rondrit van 2 weken met eindbestemming Los Angeles. Wij hebben op dit moment enkel de vlucht en de auto via joker geboekt.groetjes,marjolijn
hey marjolijndat hebben wij vorig jaar in september ook gedaan! wij hadden wel niet zo'n mooi weer in san francisco (15°C en een guur windje) en in LA (begin 20°C- dus geen weer om in Santa Monica op t strand te liggen!).gelukkig hebben wij wel prachtig weer gehad tijdens onze rondrit door de national parks en extreme hitte in death valley en Las Vegas. zo waren we wel wat opgewarmd ;-)wat is jullie route precies?als je nog tips wil, vraag maar raak!groetjesbirgit 02.12.06