TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbet
30-4-2011
|
15-12-2011 9:59:06
Hey, Ik had hetzelfde probleem. In de eerste winkel heb ik 15 kleedjes gepast en ik heb uiteindelijk het 1e gekozen dat ik aan heb gehad. Achteraf had ik ook zoiets van 'had ik maar meer winkels gedaan', misschien had ik dan een nog mooier gevonden. Uiteindelijk heb ik het zo gelaten en bij mijn eerste pas had ik terug het gevoel dat dit echt wel een heel mooi kleed was voor mij. Ook op onze huwelijksdag heb ik ongelooflijk veel goeie commentaar gekregen, zelf nu (229 dagen na ons huwelijk) praten mensen soms nog over mijn prachtige kleed . Het kan dus helemaal goed komen. Liesbet
|
|
Kirsten
13-5-2011
|
15-12-2011 10:03:38
Hey,
de ene doet er heel lang en heel veel winkels over om een kleed te bestellen de ander absoluut niet. De eerste winkel was bij mij een echte tegenvaller. De verkoopster wou niet snappen wat ik wou en waarom ik dat wou en wou me dingen opdringen die absoluut niet mijn smaak waren. Uiteindelijk ben ik naar de tweede winkel geweest. Daar waren ze supervriendelijk. Ik had nog afspraken in twee winkels en was absoluut niet van plan om al te beslissen. Maar ik was zo tevreden over service en had mooi kleedje gevonden en dat besteld. Heb nooit spijt gehad, geen seconde. Ondanks het feit dat ik niet iemand ben die meteen verkocht ben of meteen het wow gevoel heb of denk dit is het ... Dus niet piekeren...
Ik weet wel niet of ik nog veel kleedjes zou passen en zo. Je hebt immers jou kleedje gevonden en je beslist niet zomaar om een kleedje te kopen of een voorschot te betalen ;-).
groetjes
|
|
Tinneke
16-3-2012
|
15-12-2011 10:04:06
Heey LL,
Ik ging ook 3 maanden geleden ook voor het eerst in mijn leven een bruidswinkel binnen om kleedjes te passen. Ik had 1,5u de tijd om iets uit te zoeken. Ik kreeg het eerste jurk aan, en mijn grootmoeder zei direct, dit is hem, maar nee ik vond het maar niks, maar toen ik de tweede jurk aandeed had ik zoiets van 'wauw dit is 'm, hier voel ik mij echt 'n prinses in!' toen heb ik daarna nog een aantal 'mooie' jurken gepast maar ik was verkocht aan die tweede jurk! En die heb ik dan ook gekocht, en ik heb er nog geen minuuuuuuuut spijt van! :-) Ik heb nadien nog met m'n beste vriendin (die in juni trouwt) jurken gaan bekijken voor haar, maar een jurk zoals die van mij heb ik nergens meer gezien, ik ben er echt superfier op! Dus, wedden dat je bij je eerste gedacht blijft, bij mij was het mijn eerste gedacht, en ik ben er tot op vandaag nog superverliefd op! :-) Dus, niet twijfelen!! En als je zin hebt om nog een paar kleedjes te gaan passen, profiteer ervan, je bent maar 1 keer bruid! :-) En als je dan echt nog een mooier jurk zou vinden, ga praten met de dame in de winkel, zolang je kleedje nog niet versteld is is er normaal weinig probleem... Dus, aan jou de keuze, alvast heel veel plezier! :-)
Liefs Tinneke
|
|
jasmine
7-7-2012
|
15-12-2011 10:07:06
Hey ,
Ik heb 1 winkel gedaan na mijn eerste kleed dat ik heb aangedaan , werd het dan ook snel beslist dit word mijn trouwkleed. Na een klein half uurtje stonden we al terug buiten en was het betaald. Al had ik het kleed al in een boek zien staan en was ik volledig verkocht. Nadien ben ik gewoon uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken naar een andere winkel nog.Maar heb er zeker en vast geen spijt van dat ik snel beslist heb. Als het echt een kleed is dat je heel graag ziet ,niet twijfelen of paniekeren.
Groetjes Jasmine
|
|
Miss
17-8-2012
|
15-12-2011 10:21:39
Hallo,
Heel herkenbaar. Ook ik heb redelijk snel beslist en besteld,ook het onwennige gevoel dat op dat moment overheerst. Ben maar naar 1 winkel geweest en heb 6 jurken gepast waarvan het de eerste jurk is geworden die ik gepast had. Totaal niet mijn droomjurk maar ik vond hem wel mooi en had er net zoals mijn moeder en zus wel een waw gevoel bij. Een aantal weken nadien nog eens gepast aangezien mijn moeder er voor haar suitejurk moest zijn en het was toen al heel wat minder. Ik vermoed nu dat het waw effect voornamelijk kwam doordat het de allereerste jurk was die ik pastte en zowel ik als mijn moeder/zus me nog nooit in een bruidsjurk gezien hadden. De jurk opzich blijf ik mooi vinden maar het is niet wat ik in gedachten had hoe mijn trouwjurk eruit zou zien. Ik heb ook al overwogen om naar een andere zaak mijn droomjurk eens gaan te passen en hopen dat ik er niet mee sta maar dat risico is te groot om te nemen moest ik er super mooi in staan... Soms neemt de realiteit het wel even van me over en denk ik heel nuchter "och het is maar voor 1 dag,die droomjurk kost het dubbele,en je straalde in de gekozen jurk" maar de meerderheid van de dagen knaagt het toch aan me...je trouwt toch maar 1x denk ik dan...en als ik dan andere bruidjes hier lees die schrijven van je voelt gewoon dat dit het kleed is dan zakt de moed soms toch weer even weg hoor. Komt allemaal wel goed uiteindelijk!
|
|
sanne
25-8-2012
|
15-12-2011 10:25:27
Misschien moet je het nog eens gaan passen en kijken of je er nog steeds even zot van bent. Zo niet kan je daar in die winkel mss nog steeds wisselen. Want mijn kleed, mijn mama had het niet gezien toen ik beslist had. Ik was zo zeker dat ik meteen betaald heb :-) Ik ben een week later met haar terug geweest zodat ze het toch eens kon zien en ze zeiden in de winkel uit zichzelf: als uw mama u liever ook eens in iets anders ziet of liever heeft dat je toch iets anders kiest moet je het maar zeggen dan passen we de bestelling aan. Ik ben bij mijn kleed gebleven, want ik was er zot van .. maar je ziet de optie is er vaak wel om je nog te bedenken ..
liefs
|
|
sofie
24-3-2012
|
15-12-2011 10:59:17
Ik ken dat gevoel.Ook maar een kleedje of 6 gepast en zelfs dat eentje dat ik koos kon ik niet in(een kleine 36).Maarja, t'was zo mooi op de paspop. Het had gewoon alles dat ik wou.Toen ik buitenstapte dacht ik, das dom van mij om zo rap te beslissen en dan er nog niet in kunnen ook.Maar iets in me zei: komt dik in orde.Want mijn mama dacht net hetzelfde als ik.
Andere winkels gaan bekijken heb ik niet meer overwogen,je zal maar eens ander waw kleedje tegenkomen. Ik blijf mijn meer eerste keuze.Komt allemaal wel in orde.
|
|
fleur
8-9-2012
|
15-12-2011 12:00:37
Niet mee inzitten ;-) Ik heb ook maar één winkel gedaan en het was ook van eerste keer raak :-) Het laatste kleedje dat ik paste in die winkel, hoh, ik voelde het gewoon, dat moest het zijn. Het belangrijkste is dat je een klik hebt vanaf je hem aanhebt.
Er zijn ook mensen die mij zeiden, allé fleur, je moet toch nog meerdere winkels doen. Het gaat over e grote aankoop, je kan toch niet zomaar van de eerste winkel al zeker zijn van een kleed... Ik heb hem wel nog niet besteld, maar ben sindsdien niet meer naar een andere winkel gegaan. Had wel nooit gedacht dat het een gekleurd kleed ging zijn, ik wou in het wit trouwen. Maar wonder boven wonder stond ik zo mooi in dat gekleurd kleed en ik was verkocht. Eind januari is er in die winkel opendeurdagen en krijg ik korting, dus dan ga ik mijn kleed bestellen nog eens JOEPIE aandoen :-)
Zeker niet mee inzitten. Het feit dat je zo snel heb kunnen beslissen is omdat je maar al te goed weet welke trouwkleed je voor ogen had!
Misschien voel je je nu een beetje zoals ik mij voelde... zolang naar uitgekeken om trouwkleedjes te passen en je vindt het jammer dat je zo snel je kleed gevonden hebt en gn andere winkels meer zal doen. Ik had dat ook... ik vind het ook jammer dat ik niet nog meer winkels kon doen vooraleer ik MIJN kleed vond. Maar ja ik heb het sneller gevonden dan ik had gedacht. en jij ook :-)
|
|
Effie
28-4-2012
|
15-12-2011 15:45:32
Hoi,
Ik denk dat als je klaar was om een voorschot te geven en te beslissen bij die jurk dat je echt wel zeker moet zijn geweest. Ik heb 11 winkels afgelopen en superveel jurken aangehad en bij geeneen had ik het gevoel dat ik ervoor wou gaan. En normaal ben ik geen trage beslisser. Wat ik nu in jouw plaats niet zou doen (hoewel het natuurlijk erg leuk is, dat passen) is nu nog gaan zoeken naar een andere jurk, tenzij je dan ook echt van plan bent om een andere jurk te kopen mocht je een betere vinden. En als je dat zou doen, pas dan 1st jouw jurk nog eens aan om zéker te zijn.
Het is geen leuke situatie maar ik zou zeggen, vertrouw op jezelf dat je de juiste keuze toen hebt gemaakt. En als je heel zeker wil zijn, ga hem nog eens passen. Ik denk echt niet dat ze daar moeilijk over zullen doen in de winkel.
Veel succes! Groetjes
|
|
nathalie
19-5-2012
|
15-12-2011 16:43:43
Hey,
ik denk dat het misschien wel mogelijk is om nu nog een andere jurk te bestellen in dezelfde winkel maar je geld teruggeven dat geloof ik echt niet. Dan ga je vermoedelijk een waardebon in de plek krijgen en daar ben je vermoedelijk ook niet veel mee? In elke winkel vind je misschien wel een kleed dat echt je ding is maar zo ga je het alleen maar moeilijk maken volgens mij. Als je toen tevreden was zal dat wel terecht geweest zijn :)
veel succes!
|
|
veronique
30-6-2012
|
15-12-2011 17:06:05
hallo,
idem hier, ik heb mijn kleedje besteld half oktober, de maandag was ik gaan passen, en de woensdag heb ik dan mijn kleedje besteld. Toen ik het voorschot betaald had, had ik niet zo een goed gevoel!! niet echt plezant hé!! Maar eind november wil ik mijn kleedje in brugge tonen aan mijn getuige omdat zij er niet bij was, en wat bleek, dat mijn kleedje daar alleen in een andere stof hing.Heb dit toen aangedaan, en het was nog veel mooier!!! ik ben toen terug gegaan naar de winkel waar ik mijn kleedje besteld had, en dit uitgelegd en ze gingen kijken als het al besteld was, om eventueel te annuleren en het andere te bestellen. Het was trouwens hetzelfde kleedje. de dag nadien tel gekregen dat ze het gingen veranderen. ik superblij natuurlijk!!
wat ze wel zei was dat je binnen de week nog kan veranderen. kan je mss nog eens naar een andere winkel gaan?
ik ken dat gevoel. veel succes!!
|
|
Eva
23-3-2012
|
15-12-2011 18:22:51
Er zullen altijd mooiere kleedjes zijn, ook al heb je al vijf keer een ander gekozen ;) Ik ben geen twijfelaar, bij mij was het ook een van de eerste die ik heb gepast. En ik ben er nog altijd helemaal verliefd op! Kan niet wachten om het te gaan passen volgende maand :D Ik zou gewoon bij de eerste keuze blijven. Je hebt ook al het voorschot betaald en alles is al in gang gezet he. Geen weg terug ;D
|
|
joyce
30-4-2011
|
15-12-2011 20:14:06
bijna elk bruidje maakt deze fase door ;-) maar geloof me, als je je jurk met een goed gevoel gekozen hebt, zal je bij de 1e pas terug 100% overtuigd zijn dat je een goede keuze hebt gemaakt! voor de rest kan ik me helemaal aansluiten bij Liesbet, ook hier spreken de mensen nog over mijn jurk :-) (en ook 229 dagen getrouwd ondertussen)
niet te veel twijfelen en geniet van de voorbereidingen!
groetjes Joyce
|
|
LL
29-9-2012
|
16-12-2011 8:32:16
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben gisteren nog eens langs de winkel geweest. De verkoopster was super vriendelijk en stelde direct voor om het kleedje nog eens te passen. En toen ik het aanhad waren al mijn zorgen verdwenen :-) Ze hadden nu een kleiner maatje binnen en dat paste perfect! (en tegenstelling tot zaterdag, toen was het 4 maten te groot en moest ik het met 2 handen vasthouden zodat het niet af zou zakken :) ) En het zag er veel mooier uit dan op de foto’s op internet. Ik ben helemaal gerustgesteld! Ik kan al niet meer wachten tot ik het weer mag aandoen! Amai, dat was blijkbaar mijn eerste wedding-related-panic-attack!
|
|
Tinneke
16-3-2012
|
16-12-2011 10:06:04
Hey LL,
Super, super, super!! Zie je, altijd bij je eerste gedacht blijven, dat is het beste!! :-) En van die wedding-related-panic-attacks gaan er nog meer komen BELIEVE ME :p hihihi
Groetjes!
|
|
Effie
28-4-2012
|
16-12-2011 12:22:53
Ah, zo fijn om te horen :-) En ja, die panic attacks komen écht nog, hoor. Nadien kan je altijd nog goed mee lachen haha
Groetjes en nog veel succes verder!
|
|
Inge
19-8-2011
|
16-12-2011 14:00:39
Bij mij was dat ook zo hoor, zeker niet mee inzitten! Ik had het zien staan in een boekje en dacht van: dat is het gewoon... Uiteindelijk 6 kleedjes gepast, maar mijn gedacht stond vast. Mijn oorspronkelijk idee is het ook geworden :D En ja, ik heb een maand voor de trouw een paniek aanval gekregen, omdat het nogal een opvallend kleed was. Maar dat was allemaal voor nikske nodig!
|
|
Niki
30-6-2012
|
16-12-2011 18:09:22
Ik heb er 3 gepast maar dat was voor niets nodig! Heb de 1ste jurk gekozen die ik aan heb gedaan omdat die zoooo mooi is!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|