Terug naar overzicht
Hallo, Je kan best eens contact opnemen met jullie priester. Het hangt een beetje van priester tot priester af hoelang op voorhand hij jullie wilt zien. Als je hem aan de lijn hebt zal hij wel zeggen of jullie veel te vroeg zijn of net op tijd....GroetjesAnnelies
Wij zijn vorige week geweest, en we trouwen pas in september :) Wel handig als je zo vroeg gaat; wij kregen een werkboek mee met allemaal tips en voorbeeldteksten om het misboekje op te maken. Een paar maanden voor de trouw hebben we nog een afspraak, om het misboekje te overlopen en praktische zaken voor in de kerk af te spreken.Kan dus zeker geen kwaad om eens te bellen naar jullie priester!
aha leuk om te horen!Ik dacht dat het er nu nog wat vroeg ging voor zijn, maar zoals ik zie kan het geen kwaad. Is leuk dat je dan wat voorbeeldteksten mee krijgt. Zo kan je ook al geleidelijk werk maken van je misboekje en is ie zeker op tijd klaar :-)
Hoi, het is inderdaad beter om een te bellen naar de priester van jullie. Ik denk dat dit overal anders is.Wij mogen vanaf januari gaan. Gtjes.
Tegen ons zei de priester om in maart eens langs te komen. Ik ben ondertussen al in actie geschoten met het misboekje. Ik ben niet van plan om te wachten tot maart...xxx
ah ;-) dacht ook zoiet, rond maart.Maar kon et ook nt laten om al te beginnen met mijn misboekje. Veel te leuk
Hoi toekomstige bruidjes,Wij trouwen in Turnhout en ook ik heb al verschillende malen contact gehad met de priester. Onlangs heb ik hem gebeld om een afspraak vast te leggen, maar dat was voor hem nog iets te vroeg. Eind februari moest ik terug contact met hem opnemen om een 'echte' afspraak vast te leggen. Hij heeft me al wel enkele gegevens gevraagd voor het opvragen van de doopakte.In verband met het misboekje; Dat heb ik al volledig klaar :) Onderschat dit inderdaad niet, want er kruipt ongelofelijk veel werk in! Natuurlijk doe je dit met alle plezier, want het geeft je namelijk het gevoel dat die dag net iets dichterbij komt :D .. Als jullie willen, mag je altijd even je mailadres doorgeven dan mail ik je mijn misboekje door. GroetjesShannah
Dag Shannah!Je mag gerust eens naar mij doorsturen als je wilt: fleur.roels@hotmail.comIk denk ook dat mijn priester het te vroeg zal vinden om af te spreken:s dus wacht er mss nog beter mee tot maart of zo
Dag Shannah,Ook mij zou je een plezier doen met je misboekje: huyghebaertsofie@hotmail.com. Vriendelijke groeten,Sofie
Hoi Shannah,Zou je dit eventueel ook naar mij willen doorzenden? Ik ben er ook al druk aan bezig en elk voorbeeldje is meer dan welkom.astridvandenbogaerde@yahoo.comGroetjes,Astrid
Dag Shannah,Ik zou je misboekje ook wel eens willen inkijken. Ik ben er vollop met bezig maar zit hier en daar nog vast...(veerlevandesande@hotmail.com)Alvast bedankt!Veerle
De eerste 'ontmoeting' normaal +/- een half jaar op voorhand.