Terug naar overzicht
Sarah, ik pomp iedere dag.In het begin kon ik dat ook nieisen had ook niet gedacht dat ik dat ooit zou kunnenin .Ik ben begonnen in de zetel enkel mijn bovenlichaam opdrukken dus mijn benen lagen zo in de zetel. Je drijft dat dan stilletjes aan op tot je over kan gaan tot echte pompoefeningen. Ik doe er 10 na elkaar een paar keer per dag. Ik wil er ook niet in overdrijven want het is niet de bedoeling dat ik ne bodybuilder word he ;-)en verder doe ik ook wat buikspieroefeningen om mijn buik strakker te maken. Vermageren hoef ik niet. En die oefeningen zijn zeer doeltreffend.groetjesKelly
Hey,voor de achterkant van je armen kan je op de rand van het aanrecht, met de rug er naar toe, door je armen buigen. Je zit dus eigenlijk met je onderrug tegen het aanrecht, steunend met je handen op het aanrecht. Dan ga je telkens, zoals met pompen, door je armen en terug omhoog. Dat kan je ook aan een tafel of salontafel of op de rand van het bad... Verder gewoon je boodschappen dragen en je armen in een hoek van °90 houden ondertussen.Groetjes,LieveGroetjes,Lieve