Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De zelfde dassen voor mannen , en voor vrouwen ?

15-12-2011 15:28:20
Dag meisjes,

Ik zou graag de mannen van de suite met de zelfde das willen zien.
Maar ik heb geen idee voor de vrouwen ?!

Iemand een suggestie ?
Alvast bedankt

S.

Stephanie
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1332

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik15-12-2011 15:32:36

Hoi Stephanie,

Bij ons is dat ook zo, alle mannen krijgen eenzelfde kleur das.
Ben ook nog aan het twijfelen wat ik voor de vrouwen zou doen, mijn 1ste plan was voor hen allemaal een bloem op te spelden in mijn themakleur.
Maar dat kleur is oranje en nu weet ik al dat dat kleur niet bij de outfit van iedereen zal passen dus zit ik ook vast :-)

Groetjes!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik15-12-2011 15:35:44

Hallo,

Onze mannen in de suite waren volledig hetzelfde. Zelfde kostuum, hemd en das. De vrouwen waren in dezelfde stijl: lang en als hoofdkleur zwart (met lichtgrijze accentjes). Bij ons zag je goed dat de suite bij elkaar hoorde.

Groetjes
Annelies

inge
15-9-2012
 Meld misbruik15-12-2011 18:00:27

Ik ben van plan om in februari met de mama en schoonmama om kledij te gaan. Geen typische suitekledij, wel kledij uit een mooie boetiek. ik zou graag beetje in dezelfde kleurlijn gaan. Wat maakt niet uit, broek of rok of kleed. En dan vraag ik aan de rest van vrouwensuite om ook in die kleurtinten te blijven. Het moet niet exact hetzelfde zijn, vind ik ook niet mooi. Maar ik zie het niet zitten dat er groen, orange, rood, paars, .... een mengeling van kleuren in de suite zit. Vind ik nogal chaotisch, een kakafonie van kleuren. Aan de hand daarvan kies ik dan het kleur van de das. Hoop dat ik het voor elkaar krijg.

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik16-12-2011 0:20:47

wij geven de vrouwen van de suite een pols-corsage :)

Stephanie
12-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 9:14:09

Onze thema kleuren is oranje, fuschia, paars. ( http://tinypic.com/view.php?pic=121twyh&s=5 ) Dus niet gemakkelijk te dragen voor allemaal.
Ik denk dan we alleen de dassen zullen geven voor de mannen en de vrouwelijke accessoires zullen de mannen zijn ;)))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...