Terug naar overzicht
Hoi Stephanie,Bij ons is dat ook zo, alle mannen krijgen eenzelfde kleur das. Ben ook nog aan het twijfelen wat ik voor de vrouwen zou doen, mijn 1ste plan was voor hen allemaal een bloem op te spelden in mijn themakleur. Maar dat kleur is oranje en nu weet ik al dat dat kleur niet bij de outfit van iedereen zal passen dus zit ik ook vast :-)Groetjes!
Hallo, Onze mannen in de suite waren volledig hetzelfde. Zelfde kostuum, hemd en das. De vrouwen waren in dezelfde stijl: lang en als hoofdkleur zwart (met lichtgrijze accentjes). Bij ons zag je goed dat de suite bij elkaar hoorde.GroetjesAnnelies
Ik ben van plan om in februari met de mama en schoonmama om kledij te gaan. Geen typische suitekledij, wel kledij uit een mooie boetiek. ik zou graag beetje in dezelfde kleurlijn gaan. Wat maakt niet uit, broek of rok of kleed. En dan vraag ik aan de rest van vrouwensuite om ook in die kleurtinten te blijven. Het moet niet exact hetzelfde zijn, vind ik ook niet mooi. Maar ik zie het niet zitten dat er groen, orange, rood, paars, .... een mengeling van kleuren in de suite zit. Vind ik nogal chaotisch, een kakafonie van kleuren. Aan de hand daarvan kies ik dan het kleur van de das. Hoop dat ik het voor elkaar krijg.
wij geven de vrouwen van de suite een pols-corsage :)
Onze thema kleuren is oranje, fuschia, paars. ( http://tinypic.com/view.php?pic=121twyh&s=5 ) Dus niet gemakkelijk te dragen voor allemaal.Ik denk dan we alleen de dassen zullen geven voor de mannen en de vrouwelijke accessoires zullen de mannen zijn ;)))