Nu Online
Momenteel zijn er 813 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Turkije

16-12-2011 11:05:16
Beste,

voor onze huwelijksreis in oktober 2012 zijn wij opzoek naar een mooie locatie. Vermits het al vrij laat op het jaar is zijn alle caraïbische bestemmingen uitgesloten wegens slecht(er) weer en orkaan seizoen. Vermits mijn verloofde ook ni zo heel graag vliegt zouden we graag naar Turkije gaan.
Weet iemand van jullie een goed hotel (prijs maakt niet zo heel veel uit) en eventueel wat uitstapjes, vermits we toch graag 2 weken weg zijn, aan de kanten van Antalya?
Of hebben jullie soms andere suggesties?

groetjes!

Tom
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1287

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik16-12-2011 11:34:44

Heyhey,

Wij zijn al een aantal keren naar Turkije geweest en ons laatste hotel was echt wel het beste tot hiertoe. Het was het Aspendos Beach Hotel ***** in Side.

Wij hebben dit hotel geboekt via Neckermann.nl aangezien dit +/- 600 eur goedkoper was dan Neckermann.be met dezelfde service :-). Wij boeken altijd een 5-sterrenhotel in Turkije en dit is het eerste waar we gewoon in het buffetrestaurant calmares, gamba's ed gekregen hebben. Bovendien is er ook de ene week een galadiner en de andere week een Turks diner. Het merendeel van de gasten (+/- 80%) zijn wel Duitstalig maar allemaal heel vriendelijk en beleefd. Russen zijn er niet aangezien ze dit hotel niet in Rusland aanbieden. Dit laatste was voor ons heel belangrijk want in de regio van Antalya zijn er heel veel hotels waar 60% tot 80% van de hotelgasten Russen zijn en daar heb je heel veel problemen mee. Het animatieteam is ook enorm vriendelijk zonder opdringerig te zijn en de shows zijn echt wel goed. Bovendien komen ze ook op regelmatige tijdstippen ice-tea aan het zwembad brengen zodat je er niet steeds zelf om moet :-). Kortom, ik vind het hotel een echte aanrader ;-).

Side is bovendien heel gezellig om te bezoeken en ook een bezoek aan de watervallen in Antalya en het oude stadsgedeelte met de haven van Antalya is zeker de moeite!

Groetjes,

Evelien

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-12-2011 11:56:36

Hoi! De Amara en Gloria-hotels zijn echte toppers, maar niet goedkoop...
Hotel Sentido Perissia is ook heel goed (Side), net zoals hotel Limak Limra (Kemer).
Ikzelf ben een reisagente wil je graag even meegeven dat oktober géén garantie kan geven op superwarm weer in Turkije... Egypte is zonzekerder. X

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik16-12-2011 12:41:17

Ik ben grote voorstander van magic life hotels.
Er zijn meerdere hotels hiervan in turkije.
Het heeft een heel goede AI, leuke animatie mogelijkheden en het zijn echt wel mooie hotels met goede faciliteiten.

Echt een aanrader.
Op gebied van bezichtigingen kan je in turkije heel veel kanten uit.
Dus dat is een persoonlijke mening hé.

Succes!

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik16-12-2011 15:24:25

Wij gaan ook op huwelijksreis in Turkije. We gaan naar Alanya in een nieuw hotel, Vikingen Infinity. Ziet er heel goed uit, hopelijk wordt het ook zo...
Verder ben ik al eens naar Limak Limra hotel geweest in Antalya en Kervansaray in Bodrum... beide super hotels, maar denk dat dat wel meestal zo is in Turkije.

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik16-12-2011 15:46:25

hallo,

wij zijn in lara resort in lara (antalya) geweest, en het was er super!!
vrienden van ons zijn daar voor het vierde jaar op rij geweest.
Hillside beach is ook een echte aanrader, maar zoals bruidje zegt is het in oktober (zeker eind oktober) niet echt superwarm meer.
zou dan ook kiezen om naar Egypte te gaan.

veel succes

sonja

Meld misbruik16-12-2011 17:08:16

Limak lara de luxe : luxueuze kamer met jacuzzi en privé-zwembad !

Davy

Meld misbruik16-12-2011 18:54:45

- Concorde de Luxe Resort Lara
- Voyage Belek
- Maxx Royal Belek
- Cornelia Diamond Belek
- Ela Quality Resort Belek

Groetjes

Davy
www.allegebeure.be

Lien
26-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 20:17:39

Wij zijn al 1x in Turkije geweest, in hotel Susesi de Luxe Zéér goed hotel, maar niet voor veel uitstapjes, want ligt nogal afgelegen (Belek) . Daarom hebben wij voor onze huwelijksreis gezocht naar een andere streek, en we hebben geboekt in Barut Lara Resort, dichtbij Antalya. Héél véél goeie reacties gehoord en gelezen, ook het reisbureau was zéér positief. Wij gaan van 29 mei '12 tem 9 juni '12. We kijken er echt naar uit!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 20:40:55

De Voyage keten is heel goed en in Belek heb je ook een hotel 'Susesi' en dat is echt prachtig!

De Limak Limra in Kemer en de Kervansaray in Bodrum zou ik niet meteen voor honeymoon kiezen...Bodrum al te frisjes in oktober denk ik en in de Limak heel veel Russen (toch toen ik er was). Ze hebben daar wel een goeie hotelfotograaf, heb er mooie foto's van!

Ik denk dat je in Antalya zowiezo de betere hotels vindt...

Succes ermee!!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums