Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema Tafels Avondfeest

16-12-2011 13:14:37
Ik heb mij al suf zitten denken over een thema voor het avondfeest als de mensen naar hun tafels gaan.
Zijn er mensen die ideetjes hebben?
Heb al gedacht aan 'liefde is...' en elke tafel krijgt dan een ander tekstje van 'liefde is...'. Maar mijn vriendin heeft dat gedaan voor haar trouw, en kan dat moeilijk achterdoen..

fleur
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 3557

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik16-12-2011 13:31:13

Hallo,

Ik heb ook al gezien dat er verschillende (rode) snoepjes gebruikt werden. Iedereen kreeg een klein zakje snoepjes bij het binnenkomen en op tafel stond een grote pot met de snoepjes erin.

Verschillende dansstijlen heb ik ook al gezien. Met de bijpassende muziek dan...

Je kan ook met kleuren werken en dan bv rozenblaadjes in die bepaalde kleur op de tafel leggen of de tafel in die kleur indekken.

Films worden ook soms gebruikt.

Wij hadden als thema "liefde is", maar dat was moeilijk zei je.

Groetjes
Annelies

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik16-12-2011 14:21:57

Hey,
wij gaan waarschijnlijk wijnstreken of soorten wijnen en cava doen.
Omdat wij heel graag wijn drinken vonden wij dit wel leuk.
Hoe we het juist gaan aanbrengen dat weten we nog niet :)

Els
2-6-2012
 Meld misbruik16-12-2011 16:17:47

Hey,

wij gaan naar Mexico op huwelijksreis en we gaan misschien plaatsnamen gebruiken van daar, zoals 'playa del carmen', ... .

Het concept 'liefde is' vind ik ook wel plezant. Hoe zit dit dan in elkaar? Krijgt iedereen een tekstje bij het binnenkomen en hoe 'herken' je dan de tafel? Leg je daar in't groot ofzo dan die tekst?

Bedankt!

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik16-12-2011 16:29:21

Ik onthou er 2 die ik eens zag.
Vliegmaatschappijen met hun logo's: ryanair, thomas cook, jetair,...
Suske Wiske albums, met hun cover, mini op het kaartje.
grtz www.discovideo.be

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-12-2011 17:38:08

Hoi,

Wij zijn onlangs naar een huwelijksfeest geweest, dresscode was chique with a touch of retro. De tafelindeling was gebaseerd op foto's van retro filmsterren zoals James Dean enz...Bij het binnenkomen kregen we een strookje met de naam van de filmster van onze tafel. Op de tafels stonden dan de foto's van de filmsterren...

groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik16-12-2011 18:04:07

Heyla, wat wij 'waarschijnlijk' gaan doen is werken met kleuren. Iedere koppel krijgt bij binnenkomst van de receptie een papiertje in een bepaalde kleur. Als het tijd is om aan tafel te gaan zal de dj telkens een liedje afspelen waarin een kleur voorkomt bv. Rood van Marco Borsato of Purple rain van Prince... Dan weten de gasten dat ze naar binnen kunnen en vanaf daar zal het personeel van de zaal het overnemen en hen naar hun tafel begeleiden!

Lieve groetjes
Alessia

Lien
26-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 20:09:31

Wij waren ook eerst van plan om met een thema te werken, nl. "Liefde is".
Op een klein fotostaandertje gingen we een gelamineerde afbeelding van het thema stoppen, voor elke tafel een ander tekstje.

Maar we gaan nu toch niet met een thema werken,
we laten gewoon de namen afroepen...

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik17-12-2011 17:08:25

Hey,

wij hebben ook gewerkt met films, maar ipv gewoon de filmposters te gebruiken op de tafels, of onze hoofden er op te fotoshoppen, zijn wij naar een verkleedwinkel getrokken en hebben we ons echt verkleed zoals de filmposter... gelukkig kunnen mijn zus en schoonbroer goed fotoshoppen
hier zie je het resultaat:
(klikken op de foto op verder te gaan)
De gasten kregen een zelfgemaakt filmticketje met de titel van de film op. Sommigen hadden niet eens door dat wij zelf poseerden tot ze er met hun neus op zaten te kijken!
Vrienden van ons hadden dan weer 'bloemen uit onze tuin'.
Anderen hadden kleuren, waarbij er een kleurpotloodje op elk bord lag in die kleur.
veel succes met de zoektocht!
Isabelle

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-12-2011 23:58:35

Hoi,

Wij werken met thema de zee en onze tafels zijn dan bv. strandstoel, strandcabine, zeepaardje...
En we hebben voor 10 euro per stuk houten beeldjes van deze ondewerpen laten maken bij iemand, om dan op tafel te zetten.
Bij aankomst krijgen de mensen een envelopje in het blauw, dat op een canvas hangt met onze foto van de uitnodiging (foto's aan zee genomen natuurlijk)...
Daarin zit dan een foto van één van die houten beeldjes.
Ik heb het ook door getrokken in mijn bruidssuiker, das een ivoren doosje geworden, met een gouden lint en daarover een turkoise lint geworden, met een schelpje aan.
Is een heel leuk thema om mee aan de slag te gaan, ook een romantisch thema.

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik20-12-2011 20:47:17

Ik ben van plan om met het thema 'parijs' te werken, omdat mijn vriend mij daar ten huwelijk heeft gevraagd :-)
Elke tafel krijgt dan een afbeelding met een bekend monument uit Parijs ;-)

Liefde is... vind ik ook wel heeeeel mooi :)

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik20-12-2011 20:50:26

Dit is een briljant idee!! Merci!!

Ik heb mijn vriend nl leren kennen in parijs toen we op reis gingen met de school. Hij zat ook in die school maar had hem nog nooit gezien, maar op de reis van Parijs heb ik hem dus leren kennen!

Dus mss dat wij er ook iets mee kunnen doen!

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik20-12-2011 22:00:25

ha super! inderdaad, zou ik zeker gebruiken als je op niets anders komt!

Veel succes ermee ;-)

Daisy
20-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 10:29:44

Wij gebruiken onze koosnaampjes als tafelnamen !

Marjan
14-6-2014
 Meld misbruik8-1-2013 18:44:51

Hey,

Ik heb ook al op pinterest gezien dat het gewoon met nummers werkte maar dat dan de nummer samen met foto's van de bruid en bruidegom van die leeftijd stonden.

Heidi
13-6-2015
 Meld misbruik13-4-2014 18:02:53

Wij denken te werken rond het thema wijn. Wij zijn grote wijnliefhebbers, ook champagne. Iedereen die ons nauw aan het hart ligt, zal de link onmiddellijk leggen. Wij zijn echter op zoek naar leuke ideeën naar aanpak toe. Dus mensen die zeer creatief zijn, kunnen een enorme hulp zijn. Wij zouden graag ons bedankingsgeschenk ook in dit thema zoeken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...