Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

December 2012

16-12-2011 18:43:58
Hallo! Zijn er nog bruidjes die trouwen in december 2012? Wij trouwen de 14e in 't fabriekspand te Roeselare. Hebben jullie al veel geregeld? Ik zit precies even in een dipje en weet niet goed meer hoe verder te gaan...

Marlies
14-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 942

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 19:23:52

Hey,

Wij trouwen in mei 2012, maar als het voor ons nog een jaar te gaan was, lag alles ook een beetje stil... Eventjes niets meer doen want eigenlijk heb je nog ruimschoots de tijd om alles verder te regelen...
Bij ons lag wel al vast:
-Vervoer
-Zaal
-Kerk
-Ceremoniemeester
-fotograaf
-DJ
Je kan wel kijken om eens naar een huwelijksbeurs te gaan dat is altijd leuk en daar kan je verschillende ideetjes opsteken;
Het is leuk als je dan terug kan beginnen een maand of 6 op voorhand dan heb je voortdurend je werk.
Mijn trouwkleed heb ik wel moeten kiezen een 8 maand op voorhand, mss kan je al eens kijken op www.honeymoonshop.nl om ideetjes op te doen welk kleedje je eigenlijk wil...

groetjes!

Ellen

kristien

Meld misbruik16-12-2011 20:04:55

B.

Meld misbruik16-12-2011 21:59:48

December is komkommertijd wat trouwfeesten betreft, zou normaal niet echt een probleem moeten zijn om alles tegen dan te boeken zonder te moeten terugvallen op 2e of 3e keuzes

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik17-12-2011 11:25:24

Hoi Marlies,

Wij trouwen één dagje na jullie. En het klopt wat hierboven wordt gezegd, december is een heel rustige periode qua trouwfeesten dus normaal gezien zal het geen probleem zijn om alles geregeld te krijgen hoor! No worries :-)

Wij hebben wel al een aantal zaken geregeld maar nu gaat het ook een tijdje stil liggen. Februari/maart gaan we terug in gang schieten met jurk/kostuum zoeken.
Voorlopig hebben we al zaal/dj/fotograaf/ringen maar dit is ook maar omdat we op voorhand al wisten wie/wat we wilden dus we hebben dan maar alvast geboekt, kwestie van 'het kan maar geregeld zijn' :-)

Maak je er maar niet te druk om! We hebben nog een volledig jaar de tijd, dus dat komt allemaal wel goed :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...