TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stéphanie
1-6-2013
|
16-12-2011 22:18:11
Ik vind dat je moet doen waar jullie zich goed bij voelen.
|
|
hanne
3-9-2011
|
16-12-2011 23:00:36
Ik zou mij daar niets van aantrekken! Je moet doen waar je je goed bij voelt! Heb je toevalig de Nova als kleed? Vind ik prachtig :-) jammer dat mijn beurt al achter de rug is ;-)
Groetjes
|
|
fleur
8-9-2012
|
16-12-2011 23:02:55
Ik heb die inderdaad genomen ;-)
|
|
tima
8-9-2012
|
17-12-2011 0:15:00
er is hier een bruidje int zwart getrouwd en het zag er op de foto's heel elegant uit totaal niet sober hun stralende glimlach vertelde direct hun gelukkig verhaal
|
|
fleur
8-9-2012
|
17-12-2011 8:44:33
Oh leuk :-) dat zou ik wel eens graag zien. Ik zou het niet direct durven zo zwart, maar ben er wel van overtuigt dat het prachtig moet zijn!
|
|
Caroline
12-5-2012
|
17-12-2011 8:44:36
bij mij is het ook een gekleurd kleed. een donker paars en mijn vriend doet een zwart kostuum aan en een paars hemd. en eigenlijk vind ik dat niet somber, maar mooi bij elkaar passen. het is hoe je het zelf wil en als jullie dat mooi vinden, moet je je van de rest niks aantrekken. en het is ook maar welke achtergrond je kiest voor de foto's die het al dan niet somber maken, maar donkere kleren op zich maken het niet somber naar mijn gevoel
|
|
fleur
8-9-2012
|
17-12-2011 8:48:14
Leuk om te horen! Ja idd, ik vind het ook niet somber... Ik denk ook dat het zeer mooi zal zijn! Leuk dat je ook niet in't wit trouwt. Welk kleed draag jij? of wil je het hier niet zeggen? xx
|
|
Niki
30-6-2012
|
17-12-2011 9:34:42
Ik heb gewoon de kleurstaaltjes meegegeven (en m'n zus is ook met hem meegeweest). Zo passen we toch bij elkaar, ook qua kleur ;-)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-12-2011 9:54:05
Ik heb ook al foto's gezien van een koppel dat volledig in het zwart was, zij een zwarte trouwjurk, hij een zwart kostuum met zwart hemd en zwarte das. En integenstelling tot wat je denk was dat helemaal niet somber en gothic maar wel mooi! Ben daar zelf van verschoten :-). Ik vind dat jouw vriend dus best wel een donker pak kan nemen, maar ik heb dan ook absoluut iets tegen bleke kostuums voor mannen :-p.
Ps.: de Nova heb ik ook aangehad (maar dan wel in het wit ;-)) en ik vond hem ook prachtig!!!! Alleen spijtig van die split aan de ene kant waar zo een enorme lading stof inzat, daardoor was het bij mij minder mooi. Maar buiten dat vind ik ze echt prachtig! :-)
Groetjes,
Evelien
|
|
fleur
8-9-2012
|
17-12-2011 9:56:40
Dag evelien
Dankjewel!en ik heb ze ook in't wit aangedaan, maar dat ander kleur stond mij nog veeeel beter :-) ik vind het kleed echt de max:-)
Ben eens benieuwd naar het kostuum van mijn vriend :-)
Ps: k ben ook niet voor bleke kostuums ;-) da's echt niets voor mij
Heb je dan uiteindelijke een wit kleed genomen?
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-12-2011 16:06:18
Hey Fleur,
Ja ik heb een wit kleed genomen, ook een Marylise trouwens ;-), maar eentje dat niet in de standaard-collectie zit. Het is er eentje dat enkel in de winkel waar ik het gekocht heb, te verkrijgen was (of dat hebben ze mij toch verteld ;-)) :-).
Ik heb eigenlijk om eerlijk te zijn geen kleurtje aangehad :$. Misschien had het bij mij ook wel nog mooier geweest maar ik wou echt persé wit :-p. Maar met een beetje zon en zonnebank, komt dat wel goed :-d.
Groetjes!
Evelien
|
|
Caroline
12-5-2012
|
18-12-2011 4:48:32
dag Fleur
Ik heb een kleed gekocht uit de collectie van Creations of Leijten (een ontwerper naar mijn smaak) heb eigenlijk maar 1 kleed gepast en twas meteen raak. heb zelfs de moeite niet meer gedaan om andere te passen (dan kon ik al niet twijfelen ook) maar ik vind het echt prachtig. en eigenlijk heb ik altijd gezegd: ik wil int paars trouwen, maar dacht altijd dat het moeilijker ging zijn, maar heb het toch gevonden. en paars en zwart zijn dan zowat de kleuren op onze trouw die steeds terugkomen.
veel succes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-12-2011 20:36:48
Oh de Nova...net zoals Evelien heb ik deze jurk ook in het wit gepast :-) 2 keer zelfs!! Vond het een prachtige jurk, maar ook iets te veel volume onderaan... Zal ook wel heel mooi zijn in de 'donkere' kleur ;-)! Goeie keuze!!
groetjes
|
|
fleur
8-9-2012
|
19-12-2011 20:44:38
dankjewel ;-) Ben eens benieuwd wat de mensen zullen zeggen op ons feest van de jurk :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-12-2011 20:48:10
Een gekleurde jurk is zowiezo speciaal é Fleur :-) maar de Nova is echt een mooie jurk!! Voor ik ging passen vond ik de roze jurk uit de Linea collectie heel mooi, maar toen ik ze zag hangen vond ik ze maar niks :-). Jij daarentegen zal zeker stralen in je jurk!!
groetjes
|
|
Veerle
2-7-2011
|
29-12-2011 14:35:03
Hey Fleur, Ik ben getrouwd in een zwart kleed en mijn man had een zwart kostuum aan en 'k zou't zo opnieuw doen :) Wij hadden wel gezorgd voor gekleurde accenten, ik had bv. paarse pumps aan onder mijn kleed, en hij had een paars hemd aan in bijna dezelfde kleur als mijn schoenen... Mijn bruidsboeket was ook wel speciaal, want dat waren zwarte calla's (donkerpaarse bloemen) met witte accenten... Dus ik zou me geen zorgen maken over de combinatie van een donker kleed met een zwart kostuum ;) En moest je toch nog twijfelen, wil ik gerust foto'tjes doorsturen ;) Groetjes, Veerle
|
|
fleur
8-9-2012
|
29-12-2011 15:22:59
Dag Veerle Je mag gerust eens foto' s doorsturen , het klinkt allemaal heel mooi! Ben super benieuwd. Je profielfoto is alvast prachtig fleur.roels@hotmail.com
|
|
Daphné
21-9-2012
|
26-2-2012 18:45:22
Hallo Fleur, Ik heb deze week mijn trouwjurk gaan kiezen en het is een zwarte geworden met een ivoorkleurige bloem,mijn vriend is naar dezelfde winkel geweest voor zijn kostuum en ze hebben er voor gezorgd dat we zouden matchen. Dus is het van hem een zwart kostuum geworden,en zijn kleur van hemd gaat een beetje naar de kleur van de bloem op mijn kleed, Ik ben dus super benieuwd naar onze trouwdag! En ook naar de reacties op mijn kleed!!
|
|
fleur
8-9-2012
|
26-2-2012 21:40:35
dag Daphné!!
ben nu wel eens enorm benieuwd naar jouw kleed!!
Zou ik eens een fotootje kunnen zien? ik vind zwarte trouwkleren ook heel mooi!
fleur.roels@hotmail.com
Groetjes Fleur
|
|
Daphné
21-9-2012
|
27-2-2012 9:39:15
Jammer genoeg heb ik er geen foto van,vergeten te vragen in de winkel,en vind hem ook niet terug op internet,het is van Linea Raffaelli en vind het raar dat ik hem niet op de site vind,als ik een foto vind stuur ik hem zeker door!!
Groetjes Daphné
|
|
fleur
8-9-2012
|
27-2-2012 11:13:57
Oh da's jammer:s raar idd da je het niet kan terugvinden op de site van linea raffaelli...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|