Terug naar overzicht
tis overal een beetje anders meestal mag je eerst de boeken bekijken , nadien als je zelf foto's hebt tonen en bespreken wat wel wat zeker niet . dit was +- overal het zelfste . in sommige gingen we dan naar alle kleedjes zien en mocht ik zeggen welke ik wilde passen (persoonlijk vond ik dat de beste aanpak ) in andere winkels ging je in een kleedkamer en brengt de verkoopster de jurken om te passen .voor het totaal effect van de jurk mag je op een opstapje staan (2 on mijn geval 1m60 ) . nadien schrijven ze je top 2 jurken op tenzij je natuurlijk direct the dress hebt gevonden . tip draag een strapless bh . let op vraag de kosten van de retouches (zeker als je met een budget zit) .en geniet !!!!!
Ik ben enkel bij Jagré geweest en daar was het: binnenspringen, de jurkjes die je mooi vond aan een rek hangen en dan met behulp van de verkoopster passen maar ;) Ik voelde me enorm op mijn gemak gesteld want in alle eerlijkheid: ik zag een beetje op tegen al dat passen.
Hey, bij mij was het zo dat ik tussen de rekken mocht kijken en kiezen welke ik wou passen...deze bracht de mevrouw van de winkel één voor één naar het pashokje. Ik mocht wel telkens maar 2 jurken apart houden die ik mooi vond en zo kwam ik uiteindelijk uit op het kleedje die ik nu heb! Het is wel het kleedje geworden dat ik eerst in de catalogus had gezien en absoluut wou passen... Wat je vooral moet doen is GENIETEN!! En als je niet kunt kiezen tussen bv. 2 kleedjes, denk dan aan het moment dat je de deur opendoet en daar staat je bijna-man :DLieve groetjesAlessia