Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek trouw

16-12-2011 23:37:38
Hey hey
Wat doen jullie het met gastenboek?
Zelf eentje maken, een standaard boekje vanuit de ava bijv, iets origneels, ....
Ik kom er maar niet uit... :-(
Iets creatief met witte stevige kaartjes en gekleurde (kleine) envelopjes.
dan kunnen ze wat op de kaartjes schrijven en dan in die leuk gekleurde envelopjes steken...
of dan toch maar zo van die bladen met enkele vraagjes erop..
hmmmm kword zot van het zoeken..
Nu kwam ik op wel een leuke site uit.
maar ik vroeg me af of iemand dit weet maar dan site met webshop voor Belgie of NL
groetjes
An
ps alle tips, info is welkom :)

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2156

iris
30-6-2012
 Meld misbruik17-12-2011 0:42:15

Je kunt dit zelf ontwerpen bij hema, kruidvat en vele anderen.
Je maakt dan een fotoalbum en voorziet 'schrijfruimte'. Voorzie wel stiften voor je gasten die zeker goed schrijven op het papier.

Groeten,
Iris

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik17-12-2011 3:49:18

Hela,
Wij spelen met het idee om chinese papieren ballonnen te doen. Iedereen kan er iets opschrijven en 's nachts laten we ze in de lucht...

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik17-12-2011 8:40:16

wij hebben een leuk boekje gekocht bij Ikea in de kleur die bij de rest past. en daar kunnen de gasten zelf iets inschrijven, we gaan geen verplichte vragen opstellen, want dan gaat het spontane eraf vind ik.
had ook eerst gedacht om eentje te maken via kruidvat, maar mijn vriend vond dat maar niks, omdat we niet super veel verschillende foto's hebben (wel veel van de reizen, maar ja die komen telkens een beetje op hetzelfde neer)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 9:39:09

Heyhey,

Wij gaan waarschijnlijk ook gewoon een leuk boekje zoeken dat bij de kleuren van onze versiering past en ik ga dan op de eerste pagina's noteren "huwelijksdag", "1 jaar getrouwd", "2 jaar getrouwd", "3 jaar getrouwd", "4 jaar getrouwd", "5 jaar getrouwd", "10 jaar getrouwd", "15 jaar getrouwd", enz enz :-). En dan na die pagina's is er ruimte om vrije tekst te schrijven :-). Op die eerste pagina's ben ik dan van plan om elke keer op 01/09 een foto te nemen van ons en dan zo er een herinneringsboek van te maken en zo te vermijden dat het een boek is waarvan 2 pagina's beschreven zijn en voor de rest niets :-).

Groetjes!

Evelien

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik17-12-2011 9:52:41

Wij wilden ook helemaal geen traditioneel gastenboek nemen, dit bekijk je slechts enkele keren en dan staat dat voor de rest van de tijd in de boekenkast. Daarom zijn we hier aan het brainstormen geweest om van dit soort gastenboek af te stappen. Na veel het internet af te zoeken vonden we wel enkele leuke ideetje in bijvoorbeeld een receptiespiegel, maar dit was veel te duur, moest uit Nederland komen en met schrijven met stiften of een groot wit blad zagen we toch niet zitten. Dus hebben we een alternatief gevonden:

we gaan werken met allemaal kleine kaartjes waar ze hun wensen kunnen opschrijven. Deze kaartjes gaan we dan allemaal inscannen (de originele steken we in een boekje), en van deze ingescande kaartjes gaan we een soort collage maken met foto's van de trouw, de mooiste teksten uit onze viering ( vb onze geloften die we tot de dag zelf geheim houden voor elkaar) of de tekst van onze openingsdans. Dit gaan we dan op een soort doek ofzo laten drukken (dit is nog volop in de denktank omdat we tot nu toe nog geen goede manier gevonden hebben) en zal dan een leuk plaatsje krijgen bij ons thuis. Natuurlijk is dit wel zeer tijdrovend, maar als je er daarna veel plezier aan hebt dan is dat het waard en ook is het uniek (niemand zal volledig hetzelfde gastenboekontwerp hebben).

Groetjes,

Silke

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 15:35:38

hier ook al aant brainstormen geweest . het fotoboek vind ik heel leuk maar wij zouden niet aan de aantal vereiste foto's van ons amen komen vrees ik hier waren de ideetjes een wish tree waar de mensen kaartjes met hun wensen voor ons aan hangen , een groot canvas met stiften iedereen kan iets op schrijven die laten we dan ergens in ons huis (115cm op 80cm voor €4,99 in action) deze vond ik wel origineel http://www.marthastewartweddings.com/228871/good-things... ach hoe meer ik rond kijk hoe meer toffe ideen hoe minder ik kan kiezen

tima
8-9-2012

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik17-12-2011 18:16:26

Wij gaan een 'wensdoos' zetten en kleine kaartjes erbij leggen...
Nadien ga ik deze allemaal in een fotoboek ofzo plakken en de doos gebruik is al opbergdoos..

Groetjes

An
18-8-2012
 Meld misbruik18-12-2011 0:00:20

idd, het spontane moet er wel wat in blijven :-)

anders is het ook zo wat 'poezie-boekje' achtig van op de lagere school, hihi.
maar heb wel enkel leuke dingen gelezen...
kga verder brainstormen :-)
tot snel
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...