Terug naar overzicht
Pas op: bij ons in het gemeentehuis mochten we onze timing niet zelf kiezen. Wij moeten om 10u30 komen, dus ik heb uiteindelijk de hele dagindeling daarnaar kunnen schikken...
Dat had ik al nagevraagd, wij mogen het uur vrij kiezen. En op zaterdag trouwen ze tot 16u30.
miss wat ruimer maken tussen gemeentehuis en feestzaal ? in sommige gemeentes dienst van 10 min andere tot 25 min (miss eens vragen hier is het max 15 min) . ik heb nog tijd gerekend om naar buiten te komen ,foto's bij gemeentehuis , felicitaties van mensen die gekomen zijn en mensen die buiten u opwachten , instap auto's (met zon jurk gaat dat allemaal niet zo snel denk ik dan) + bij iedere rit heb ik ook 10 min begerekend voor uitzonderlijke omstandingheden (tractor , rode lichten , kleine werken) juist om zeker te zijn wij moeten van oostende naar diksmuide naar zedelgemohja kweet niet bij de afhaling bruid als er familie aanwezig is ? want dan wordt er meestal ook een toost gedaan ik heb hiervoor een 45min voor gerekend maar bij ons is het champagne met boterkoekjes dus dat kan al iets uitlopen en zo marge altijd goed voor de laatkomers (zoals me zelf ik kan mezelf )
Hoi Evy,Zelf was ik ook meer dan anderhalf jaar op voorhand leuke ideetjes & inspiratie aan het opdoen overal op het internet en oh boy ben ik blij dat ik dat toen gedaan heb! We hebben heel veel geregeld nog voor de teller op 365 stond (zaal, DJ, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, make-up en haarartieste, bruidstaart, live-bands) omdat we tijd zat hadden om rustig op zoek te gaan naar de juiste mensen. Ik merk nu (met nog een 6-tal maanden) op de teller dat er nog héél véél moet gebeuren (krijg er soms zelfs stress van als ik naar mijn lijstje kijk) dus echt waar: hoe meer je op voorhand rustig kan regelen, hoe beter! Het kan maar gedaan zijn hè!Wat betreft je dagplanning: als jullie niet van plan zijn eerst een glaasje te drinken met de suite wanneer je verloofde je komt ophalen, lijkt het me prima (ik zie dat er later ook al een aperitief gepland staat). Indien dat wél de bedoeling is, zou ik daar iets meer tijd voorzien.Veel succes & liefs,Nathalie
Hey Tima en Nathalie,Merci voor de reactie.Als ik het zo lees dan ga ik toch een beetje meer tijd voorzien denk ik.Beter alles rustig doen dan dat we ons moeten opjagen.Het is maar 1 dag in ons leven, we kunnen er dan maar beter zo lang mogelijk van genieten