Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planningskriebels :)

16-12-2011 23:53:32
Hallo medebruidjes-to-be

Ook al is het nog héééééééééél lang voor dat mijn Grote Dag daar is, ik kan gewoon niet stoppen met internet af te zoeken naar ideeën en tips
Mijn verloofde wordt er een beetje zot van! Voor hem is het nog een ver van zijn bed show en als we er ergens eind 2012 mee beginnen zal het wel goed zijn zeker...
Maja dat is typisch ons, ik ben een planner op voorhand, het kan maar geregeld zijn! En hij is een last-minute beslisser (vreselijk familietrekje )

Dus nu was ik al eens een dagindeling aan het opstellen, we gaan volgende week gelukkig toch al onze zaal bevestigen en dan moet je toch al een klein idee hebben wat je met je dag wil doen...
Ik had aan het volgende gedacht:

12u30: Verloofde komt me halen
13u: Foto's
15u: Gemeentehuis
16u: Aperitieven
16u30: Diner voor de suite
20u: Avondfeest

Is dit een haalbare indeling of moet ik voor bepaalde dingen meer of minder tijd voorzien?
Van ons (toekomstig) huisje naar het gemeentehuis is 5min rijden en het is een 30tal minuutjes rijden van het gemeentehuis naar de feestzaal.

Groetjes

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 721

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik17-12-2011 3:47:48

Pas op: bij ons in het gemeentehuis mochten we onze timing niet zelf kiezen. Wij moeten om 10u30 komen, dus ik heb uiteindelijk de hele dagindeling daarnaar kunnen schikken...

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik17-12-2011 12:37:03

Dat had ik al nagevraagd, wij mogen het uur vrij kiezen.
En op zaterdag trouwen ze tot 16u30.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 14:48:31

miss wat ruimer maken tussen gemeentehuis en feestzaal ? in sommige gemeentes dienst van 10 min andere tot 25 min (miss eens vragen hier is het max 15 min) . ik heb nog tijd gerekend om naar buiten te komen ,foto's bij gemeentehuis , felicitaties van mensen die gekomen zijn en mensen die buiten u opwachten , instap auto's (met zon jurk gaat dat allemaal niet zo snel denk ik dan) + bij iedere rit heb ik ook 10 min begerekend voor uitzonderlijke omstandingheden (tractor , rode lichten , kleine werken) juist om zeker te zijn wij moeten van oostende naar diksmuide naar zedelgem
ohja kweet niet bij de afhaling bruid als er familie aanwezig is ? want dan wordt er meestal ook een toost gedaan ik heb hiervoor een 45min voor gerekend maar bij ons is het champagne met boterkoekjes dus dat kan al iets uitlopen en zo marge altijd goed voor de laatkomers (zoals me zelf ik kan mezelf )

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik17-12-2011 20:12:37

Hoi Evy,

Zelf was ik ook meer dan anderhalf jaar op voorhand leuke ideetjes & inspiratie aan het opdoen overal op het internet en oh boy ben ik blij dat ik dat toen gedaan heb! We hebben heel veel geregeld nog voor de teller op 365 stond (zaal, DJ, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, make-up en haarartieste, bruidstaart, live-bands) omdat we tijd zat hadden om rustig op zoek te gaan naar de juiste mensen. Ik merk nu (met nog een 6-tal maanden) op de teller dat er nog héél véél moet gebeuren (krijg er soms zelfs stress van als ik naar mijn lijstje kijk) dus echt waar: hoe meer je op voorhand rustig kan regelen, hoe beter! Het kan maar gedaan zijn hè!

Wat betreft je dagplanning: als jullie niet van plan zijn eerst een glaasje te drinken met de suite wanneer je verloofde je komt ophalen, lijkt het me prima (ik zie dat er later ook al een aperitief gepland staat). Indien dat wél de bedoeling is, zou ik daar iets meer tijd voorzien.

Veel succes & liefs,

Nathalie

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik19-12-2011 10:25:58

Hey Tima en Nathalie,

Merci voor de reactie.
Als ik het zo lees dan ga ik toch een beetje meer tijd voorzien denk ik.
Beter alles rustig doen dan dat we ons moeten opjagen.

Het is maar 1 dag in ons leven, we kunnen er dan maar beter zo lang mogelijk van genieten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...