Dag bruidjes,
Ondertussen is onze mooie dag al even voorbij. Gisteren was het exact 5 maanden geleden, en nog denken we met blijdschap terug aan onze dag. Het is waar wat ze altijd zeggen, deze dag vliegt echt voorbij. Dus bruidjes, geniet van elke minuut met je ventje en de mensen die belangrijk voor je zijn.
De foto's zullen voor zich spreken, dus ik ga hier geen volledig boek neertypen.
Wel willen we aanbevelingen doen voor bruidjes die volop nog hun dag aan het plannen zijn:
- Feestzaal : Daemshof te Noorderwijk, prachtige feestzaal, super lekker van eten, een prachtig dessertenbuffet, zeer vriendelijke uitbaters en personeel, goede huis DJ, kortom een toplocatie.
- Fotograaf : J&S Photo, super tof koppel en twee voor de prijs van één, zeer goed van prijs, en ze zijn heel creatief.
- Bruidsjurk : Ann & John te Eindhoven, mijn kleed was van Pronovias, super vriendelijke mensen, en zeer flexibel.
- Kostuum : Style Tailors, veel keuze en echt heel vriendelijke mensen.
- Ringen : Wim Meeusen, en zeker niet duurder dan andere ontwerpers en heeeel veel keuze.
Hierbij de links naar de foto's. De eerste link is van de dag zelf, en de tweede links is van de fotoshoot aan zee/ trash the dress. Deze fotoshoot hebben we gedaan omdat we op de dag zelf vanaf 's middags slecht weer hadden waardoor één fotolocatie letterlijk in het water viel en we ook niet veel foto's hadden met de suite. Alle bruidjes die overwegen om na hun trouw een trash the dress shoot te doen, echt een aanrader. En mijn kleed is terug volledig proper en hangt weer aan de paspop.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.122385684520995.25701.100002486910383&type=1&l=107eff7003http://www.facebook.com/media/set/?set=a.168894426536787.40548.100002486910383&type=1&l=e36c5041e1Hierbij willen wij ook nog even ons geluk delen dat we ondertussen 18 weken zwanger zijn en dat we in mei ons eerste kindje mogen verwachten. Voor ons begint dus een nieuw avontuur.
Aan alle bruidjes wensen we nog veel succes, plezier en geluk met de voorbereidingen en de dag zelf.
Groetjes,
Ben & Jessica