Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer de bedankjes maken?

17-12-2011 14:57:09
We zouden graag zelf de bedankjes willen maken.
Ik zat te denken aan een glazen buis met daarin suikerbonen.
Zoiets maar dan in onze kleuren:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/023geboortebedankjes/full18098442.jpg

En daar nog 2 gelukspoppetjes aan, een trouwkoppeltje.

Nou vroeg ik mij af hoe lang op voorhand ik zoiets al kan maken.
Blijven die suikerbonen lekker als die zo lang in die glazen buis zitten?
Er zit natuurlijk wel een kurk in, dus het is goed afgesloten.
Iemand een idee?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1131

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik17-12-2011 18:11:49

hey,
Ik zo daar toch maar een 2 a 3 maand op voorhand aan beginnen en met het tekstje hieronder rekening houden.

Houdbaarheid en bewaren van doopsuiker :

Suikerbonen zijn ongeveer een jaar houdbaar. De vervaldatum is vermeld op de dozen. Verder dient doopsuiker koel en droog bewaard te worden. Een slechte bewaring kan tot barsten en/of witte vlekken op de boon leiden.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-12-2011 23:50:14

Ik heb ze al gemaakt...

Heb daar raad voor gevraagd en da was geen probleem, zolang de houdbaarheidsdatum klopte en ik het gesloten op een koele donkere plaats zou bewaren...

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-12-2011 23:50:38

Ben er vandaag mee klaargeraakt. Wel met hulp van vriendinnen! Was een gezellig werkje om samen te doen zo...

pit
18-5-2012
 Meld misbruik18-12-2011 22:11:51

Hey,

Ik werk in een doopsuikerwinkel en het is echt geen probleem om deze 2 maanden op voorhand te maken. De meeste bonen zijn meer dan een jaar goed zolang je ze maar op een droge en donkere plaats bewaard als ze af zijn. Vermijd vooral vocht en zon!!! Dus kelder of garage is geen goede plek om ze te bewaren. Kamertemperatuur is eigenlijk voldoende.
Dus kijk de vervaldatum op de doos goed na en dan kan je zeker enkele maanden op voorhand je bedankjes al maken.
Veel succes!

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik18-12-2011 23:29:00

Pit, ben blij nog eens bevestiging te horen... Heb ze nu wel een goeie 6 maand op voorhand klaar, maar vervaldatum was januari 2013 ... En bewaar ze op een donkere plaats met iets lager dan kamertemperatuur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...