TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
17-12-2011 18:41:55
*vind ik leuk* :)) Geniet van deze momenten, ze zijn echt super en je maakt het allemaal maar 1x mee! :)
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
10-1-2012 16:48:23
Hey Chantal, Ik lees je berichtje nu pas, superleuk te horen dat je pas zo goed is meegevallen!! Bij mij is het einde van de maand, ik post dan zeker een berichtje! :-)
Nog eventjes ivm je oorbelletjes van Ti Sento. Toen ik de eerste keer op de site van Trendjuwelier keek, zag ik dat ze 2x pareloorbelletjes met steentje aanboden. Nu zie ik er nog slechts één staan (code 7561PW) aan € 49,95. Zijn deze dezelfde als die je me op de foto hebt doorgestuurd? Die vond ik nl. super...!!!! Bedankt alvast he! X
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
10-1-2012 16:59:50
P.S. Ik heb ze daarnet toch op de site gevonden zenne, aan € 44,95 dacht ik? Ik zie wel dat de VERWACHTE levertijd 5 weken is, kan dus ook nog wat langer duren... Ik kan je foto's niet meer zien, zou het een grote moeite zijn voor je om me deze per mail te verzenden ( championneke@hotmail.com)? Want als ik ze bestel en ik moet er zo lang op wachten zou ik ze nog eens ff willen bekijken... Als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag!!!! X
|
|
Chantal
16-6-2012
|
10-1-2012 18:29:03
Heyla!
Ja ja, het zijn die van 44,95 euro inderdaad (ik had die toen ook ergens op de site gevonden, en die zijn precies dezelfde als die van 49 euro...alleen dus goedkoper (ik weet niet waarom..ik vond het toen ook al raar, maar ik heb dus die van 44,95 euro besteld (da's toch weeral 5 euro uitgespaard :D)..en ze zijn dus perfect zoals op de foto op de site.
En geen probleem ik zal je nog een mailtje sturen met mijn foto's :D! Ik weet niet hoeveel weken er bij mijn levertijd stond, maar alleszins waren ze er wel heel snel (binnen de 4 dagen)! Misschien dat ze bij mij toen wel in stock waren (niet op gelet)..maar ze doen wel hun uiterste best om het tijdig af te leveren..dus misschien is het wel veel sneller dan die 5 weken. maar dan kun je ondertussen nog wel naar mijn foto's kijken! Ik stuur je zometeen een mailtje!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Chantal
16-6-2012
|
10-1-2012 18:36:10
Oh en ik kijk al uit naar jouw berichtje over je eerste pas! Geniet er van!!
Xxx..
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|