Terug naar overzicht
HoiIk heb mijn tiara gekocht bij www.lemony.nu . Echt heel mooie kwaliteit, helemaal niet zo duur en professioneel geleverd. Zij hebben vanalle juwelen en dus ook voor in het haar. Ze hebben allerlei schuifspeldjes, die ook met bloemetjes zijn: http://www.lemony.nu/collectie/haar-kam-schuif-speld/ Of waar je ook leuke haarspulletjes kunt kopen:- Veritas- Of bij I Am...een nieuwe winkel op de meir van Antwerpen...echt een paradijs van juweeltjes/haaraccesoires/....Lieve groetjesChantal
Ik had kleine bloemetjes die in mijn haar werden gestoken. De persoon die onze bloemen verzorgde, heeft die meegebracht zodat ze pasten bij mijn bruidsboeket enzo.
Hey,ik heb in de Six in het Wijnegem Shopping Center schuivertjes met een bloempje gekocht. Ik ga mijn haar laten opsteken en dan laten afwerken met die schuivertjes. Het proefkapsel was alvast een succes :)
Hier vind je heel wat leuke dingen: http://www.fashionhairaccessories.nl/ Heb er zelf mijn haaraccessoires besteld en ben er zeer tevreden van, ook snelle levering...
Hey, ik ga ook een bloemetje in mijn haar zetten en de site die Tiffanie vermeld vind ik echt super leuk! Ik denk dat ik daar ook eentje ga bestellen... dan past zelfs de kleur (ivoor) bij mijn kleedje.Lieve groetjesAlessia
Hey, ik ben gisteren mijn proefkapsel gaan doen bij de mevrouw van de bruidswinkel en ze kon een bloem bestellen met dezelfde stof als mijn kleed en dezelfde steentjes. Misschien kan dit ook bij jou? Dit zou mij ongeveer 30-40 euro kosten, volledig handgemaakt!Lieve groetjesAlessia
Hoi AlessiaBedankt voor de tip. Ik ga het eens navragen in de winkel als dat daar ook gaat.
Hey, heb je uiteindelijk wat leuks gevonden? Ik ben gisteren mijn bloemetje gaan afhalen en ti's echt wel ideaal! Nu heb ik ook de juiste kleur en stof voor als ik op schoenenjacht ga, alleen vond ik 50 euro best wel veel; maar dat hebben we ervoor over :D
halloheb nog niets gevonden, de zoektocht gaat nog steeds door. maar ga het zeker ook eens vragen als ik voor mijn jurk weer terug ga.