Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

accessoires voor in het haar.

17-12-2011 17:47:32
Een vraagje?
Heeft iemand een idee waar ik ergens haaraccesoires kan vinden.
Ik ben op zoek naar een bloemetje ofzo. Alle ik wou eens kijken als ze er verschillende keuzes hebben.
Als iemand idee heeft tips altijd welkom.

alvast bedankt.

groetjes wendy

Wendy
11-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 824

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik17-12-2011 17:53:02

Hoi

Ik heb mijn tiara gekocht bij www.lemony.nu . Echt heel mooie kwaliteit, helemaal niet zo duur en professioneel geleverd. Zij hebben vanalle juwelen en dus ook voor in het haar. Ze hebben allerlei schuifspeldjes, die ook met bloemetjes zijn: http://www.lemony.nu/collectie/haar-kam-schuif-speld/

Of waar je ook leuke haarspulletjes kunt kopen:
- Veritas
- Of bij I Am...een nieuwe winkel op de meir van Antwerpen...echt een paradijs van juweeltjes/haaraccesoires/....

Lieve groetjes

Chantal

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik17-12-2011 18:35:36

Ik had kleine bloemetjes die in mijn haar werden gestoken. De persoon die onze bloemen verzorgde, heeft die meegebracht zodat ze pasten bij mijn bruidsboeket enzo.

Nette
7-4-2012
 Meld misbruik17-12-2011 23:04:45

Hey,

ik heb in de Six in het Wijnegem Shopping Center schuivertjes met een bloempje gekocht. Ik ga mijn haar laten opsteken en dan laten afwerken met die schuivertjes. Het proefkapsel was alvast een succes :)

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-12-2011 23:38:33

Hier vind je heel wat leuke dingen:

Heb er zelf mijn haaraccessoires besteld en ben er zeer tevreden van, ook snelle levering...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-12-2011 14:36:27

Hey, ik ga ook een bloemetje in mijn haar zetten en de site die Tiffanie vermeld vind ik echt super leuk! Ik denk dat ik daar ook eentje ga bestellen... dan past zelfs de kleur (ivoor) bij mijn kleedje.

Lieve groetjes
Alessia

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-12-2011 15:28:27

Hey, ik ben gisteren mijn proefkapsel gaan doen bij de mevrouw van de bruidswinkel en ze kon een bloem bestellen met dezelfde stof als mijn kleed en dezelfde steentjes. Misschien kan dit ook bij jou? Dit zou mij ongeveer 30-40 euro kosten, volledig handgemaakt!

Lieve groetjes
Alessia

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik27-12-2011 9:30:02

Hoi Alessia

Bedankt voor de tip. Ik ga het eens navragen in de winkel als dat daar ook gaat.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-2-2012 11:57:07

Hey, heb je uiteindelijk wat leuks gevonden? Ik ben gisteren mijn bloemetje gaan afhalen en ti's echt wel ideaal! Nu heb ik ook de juiste kleur en stof voor als ik op schoenenjacht ga, alleen vond ik 50 euro best wel veel; maar dat hebben we ervoor over :D

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik7-2-2012 11:56:31

hallo

heb nog niets gevonden, de zoektocht gaat nog steeds door.
maar ga het zeker ook eens vragen als ik voor mijn jurk weer terug ga.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...