Terug naar overzicht
Wij hebben het ook zo gedaan, na onze trouw een weekje Turkije en dan in oktober een verdere reis (Mexico) :) Vond het heel leuk zo, heb je daarna ook nog iets om naar uit te kijken :)Als je nog iemand zoekt om te helpen met uitnodigingen ontwerpen/drukken, ik kan er bij helpen, haha :) (www.bellaboo.be )
Hey!!Leuk dat jullie jullie huwelijksreis al geboekt hebben!Wij zijn hier ook nog volop mee bezig en zijn sowieso ook van plan om via Neckermann Nederland te boeken.Maar ik heb er zo wat schrik voor omdat we dat nog nooit gedaan hebben..Hoe hebben jullie dat gedaan?Via internet of in een kantoor ter plaatse?En hebben jullie al een idee hoe jullie naar de luchthaven gaan? Ik dacht met de thalys als dat te doen is...Zijn er speciale dingen waar jullie op gelet hebben?Bedankt!! En nog veel plezier met plannen!!Groetjes,Tina
Hey Claudia!Heel tof van de huwelijksreis! Wij zijn van plan naar Rhodos te gaan, maar dachten in september te gaan!Hopelijk zijn jullie op 30 juni heelhuids en vol energie terug om onze dag dan mooi vast te leggen! ;-)Kijk al uit naar jullie verslag!!!x
Hallo@Tina: Wij hebben via de website geboekt. Hebben dit vorig jaar ook gedaan en is heel goed verlopen. Als vertrekluchthaven was het ook mogelijk om Brussel te kiezen dus dat hebben we dan gedaan. In Brussel geraken we door een airportservice taxi. @Vicky: Geen zorgen, op jullie trouwdag zullen wij fris en monter aanwezig zijn