Terug naar overzicht
Wij gaan deze liedjes gebruiken: Live gezongen:Intedelied You give me something - James MorissonHave a little faith in me - John Hiatt na de eerste lezingI'll be there - Mariah Carey tijdens en na het ondertekenen van het huwelijksregisterYou are the reason - Sarah en Koen Wauters tijdens de offergangDan tijdens de communie: Love Song - Enya (is een CD)En tenslotte per Cd ook Wedding march - Mendelssohn als uittredelied
Wij hielden van originele songs met een betekenisvolle tekst met (op cd) intredelied voor de suite: Lord of the Rings soundtrack – The fellowship of the ring voor bruid en vader : Wedding March - Mendelssohn daarna live gezongen: - Head over feet - Alanis Morissette (na vergevingsmoment) - Kiss From a rose - seal na de eerste lezing - If I ain't got you - Alicia Keys voor de voorbeden op cd tijdens de communie: You'll be in my heart- Phil Collins (instrumentaal) Daarna weer live; - Walk on water - Milk Inc. - na de communie - Acapella - Kelis - als uittredelied en dit was al véél volgens onze priester
Wij hielden van originele songs met een betekenisvolle tekst met
(op cd) intredelied voor de suite:
Lord of the Rings soundtrack – The fellowship of the ring
voor bruid en vader : Wedding March - Mendelssohn
daarna live gezongen:
- Head over feet - Alanis Morissette (na vergevingsmoment)
- Kiss From a rose - seal na de eerste lezing
- If I ain't got you - Alicia Keys voor de voorbeden
op cd tijdens de communie: You'll be in my heart- Phil Collins (instrumentaal)
Daarna weer live;
- Walk on water - Milk Inc. - na de communie
- Acapella - Kelis - als uittredelied
en dit was al véél volgens onze priester
beluister eens op you tube, the wedding song, the love of my life van darla day
Hoi!Wij hebben:Bruno Mars - marry youBruno Mars - Just the way you areAlicia Keys - No oneBeyonce - HaloDolly Parton - You areTom Dice & Elisa Tovati - Il nous FautRonan Keating - When you say nothing at allallemaal live gezongen :) Groetjes!!!