Terug naar overzicht
Hallo, Ik ga een proefkapsel laten doen. Kapster had dit ook voorgesteld! Ik heb er een paar die ik wil uitproberen. Ik heb voor oudejaar al een afspraak dus dat wordt de eerste. Maar voor de rest ik denk een 2 -3 maanden op voorhand is meer als tijd genoeg. Groetjes Sarah
ik zou dit toch tenlaatste in juni doen dan kan ik in de solden ev speld kammentjes enz kopen kwil niets kopen die dan nadien toch niet bij het kapsel past
Hey tiffanieOok ik laat een proefkapsel doen, ik doe dit 1 maand voor de trouw, in de voormiddag ga ik naar de kapper en in de namiddag de laatste pas van mijn kleed, zo kan je zien of het kapsel goed bij u kleed past en wat je miscchien nog anders kan doen.
Hey, ik laat mijn proefkapsel volgende week vrijdag al doen, beetje vroeg wel maar de enige manier om de datum vast te leggen...
Hey, wij trouwen in april en halverwege maart doen we het proefkapsel samen met de proefmake-up. Ik hoop tegen dan m"n kleedje thuis te hebben, zodat ik het eens kan samen zien
Hey,Ik moet in mei men kleedje voor de eerste keer gaan passen en ga die dag ook een proefkapsel laten doen. Als het niet mooi is dan laat ik nog een ander proefkapsel proberen wanneer ik men 2de pas heb.Ik vind het handig als he het al eens kan zien op je kleedje.Groetjes
Hoi Tiffanie! Ik trouw einde april en heb einde januari mijn eerste pas. Ik heb dan 's ochtends mijn proefkapsel en 's middags moet ik mijn jurk passen dus dat komt mooli uit. Dan heb je een beter 'totaalplaatje' he? X
ik ga me oudjaar men haar al eens laten doen. En met mijn 2de pas in april erges nog eens, maar dan samen met men proefmake up.
Ik ga nu vrijdag naar de kapper en meteen al een eerste proefkapsel.Als ik dan ga voor mijn eerste pas, ga ik die dag in de voormiddag opnieuw een poefkapsel laten doen en 's namiddags mijn kleedje passen.Ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik het ga laten opsteken of los laten...
Ik ga zeker een proefje laten doen, ik denk bij een 1ste of 2de pas...om te kijken of het allemaal mooi is bij dé dress uiteraard :-)groetjes
hey dames, ik ben zelf kapster en uit ervaring deel ik jullie dat je je proefkapsel bij de 2 de pas doet,je kleding is het begin van alles, bij de 1ste pas pure concentratie daarop, zorg ervoor dat je een heel gedetaileerde beschrijving (of foto) van u kleed bij hebt als je naar de kapper gaat voor je proefkapsel, neem ook afbeeldingen mee van wat jij mooi vind van bruidkapsel, bij de meeste is het perfect.TIP : neem altijd een versiering mee iets kleins of een witte roos, want ongeacht jullie kleur van kleed of haar wit is altijd goed, doe bovenop u dagelijks make-up een beetje meer aan zoals oogschaduw of u lijntje wat dikker , lippenstift, nagellak zo heb je bij u proef al een completer beeld van alles...xx
Ik heb proefkapsel en make-up op 24 maart bij mijn eerste pas, kwestie van het geheel al eens te zien