Terug naar overzicht
Hey wij gaan dinsdag voor de eerste keer bij Katrien Van Wambeke uit Groot Bijgaarden op afspraak... super spannend! Maar het ziet er veel belovend uit! Ze heeft ook een website en er staan echt wel mooi juwelen op! groetjes
Ik ben dezelfde zoektocht aan het doen als jou. Volgens sommigen zou er in Aalst in het klein straatje van Juweeltjes Chris nog een andere juwelier zitten waar je ringen kan laten maken (met oud goud eventueel).Kris Baele daar heeft mijn neef zijn ringen gekocht en zij waren wel tevreden! Maar geen persoonlijke info.Bij juwelier Claessens in Aalst (Houtmarkt) maken ze ook mooie ringen, maar je moet starten van een ontwerp van hen...Bij AURA in Zele kan je ook vragen om een eigen idee te laten ontwerpen ahv. bestaande ringen...
Het is mss een beetje ver, maar wij hebben mijn verlovingsring in Hasselt laten maken bij Lode Martens en zijn zeer tevreden. Mijn bijpassende trouwring is er ook besteld. Hij is een aanrader - en heeft veel geduld, want ik heb mijn ontwerp laten aanpassen toen de ring al af was. Gevolg: ring moest helemaal opnieuw gemaakt worden. Ik heb hier geen meerprijs voor moeten betalen.
Hey Inge,Ik ken Kris Baele. Het is zeker een goede juwelier maar ze kunnen soms heel onvriendelijk zijn. Dus persoonlijk zou ik er niet voor kiezen omdat vriendelijkheid heel belangrijk is voor me. Maar mss hadden ze gewoon een slechte dag?! :-)Het is zeker het proberen waard!Groetjes
Dag Inge (nog is) Als het wat verder mag zijn kan je zeker is langs gaan bij Christophe Caenepeel in Gent. Wij gaan daar onze ringen kiezen omdat hij niet te duur is en origineel. Dit is de website:http://www.caenepeel.com/ Groetjes
Hoi!Mss wat ver voor jou maar Orfino in Heule/Gullegem maakt ook ringen op aanvraag en is zeer goed in prijs!GroetjesUlrike
Hey, wij zijn ondertussen bij Katrien Van Wambeke langs geweest! Een echte aanrader, super leuke dame die onns ogen op de ideale manier werkt! Ze wil er graag een langzaam groeiend proces van maken, dus nu hebben we een gesprek gehad en de dingen gezegd die we graag zagen, tegen volgende keer zal ze verschillende wassen voorstellen gemaakt hebben! IK ben al benieuwd!
hey,mijn zus haar trouwringen komen van bij Katrien Van Wambeke. Idd een vriendelijke dame, enige nadeel is dat het niet erg goedkoop is. Iemand ervaring met Wim Meeusen uit A'pen? Of andere aan-te-raden-ontwerpers?
Dag Elke,Wij hebben net onze ringen besteld bij Sofie De Nys uit Sint-Niklaas. Ze is een heel leuke ontwerpster die je het gevoel geeft dat ze exclusief voor jullie juwelen maakt. Ze maakt er echt iets persoonlijk van. Qua prijs vond ik het ook nogal meevallen. Het hangt er natuurlijk vanaf welk materiaal je kiest en hoeveel goud of steentjes je wil.Je kan steeds vrijblijvend contact met haar opnemen via haar site.Ik hoop dat je hier alvast iets aan hebt.
Ik wil even reageren op Nora. Onze ringen komen van Sofie de Nys en ik zou ze er eerlijk waar niet terug bestellen. De ringen zijn inderdaad prachtig!! maar daar stopt ons mooie verhaal dan ook. Twee weken na ons huwelijk brak er al een draad van mijn ring af. We stuurden hem op voor herstelling. Ik kreeg mijn ring pas terug na 2 maand en een half! (ze was vergeten van wie hij was) En sommige dingen waren helemaal niet opgelost. Ik heb de ring nog geen week terug in mijn bezit of ik heb weer hetzelfde mankement aan mijn ring als waarvoor ik hem terugstuurde. Dus ik braaf mijn ring weer teruggestuurd. Ik kreeg hem na bijna 4 maand eindelijk terug (had hem niet opgemerkt in haar herstelbakje) om dan te zien dat hij niet was herstelt, maar dat de foutjes waren gecamoufleerd.. Terug gebeld en ze gaat een nieuwe ring maken. Ik ben uiteraard heel benieuwd naar deze ring, maar hij zal nooit hetzelfde zijn!! Ik ben ondertussen al iets meer dan 9 maand getrouwd, maar heb de ring dus eigenlijk zelf nog maar 3 maand in mijn bezit gehad. Onze ervaring leek in het begin ook heel mooi en ik heb haar aan heel veel mensen dan ook aangeraden, maar daar kom ik nu wel een beetje van terug.... Maar misschien zijn wij een uitzondering op de regel. dat hoop ik althans. Maar ik kan alleen maar mijn ervaring delen.Hopelijk vind je iets dat je echt bevalt!LiefsAnika
Wij hebben onze ringen bij Fede di oro (Izegem) gekocht en zijn heel tevreden. Gigantische keuze waar onderling quasi alle combinaties mogelijk zijn, heel vriendelijke en behulpzame mensen en voldoende tijd... We hebben gekozen voor een bestaand model, met wat aanpassingen aan mijn ring, maar ik meen mij te herinneren dat ze ook exclusief ontwerpen... We hebben wat oud goud binnengebracht waardoor de kostprijs gigantisch gedaald is. (ca. 400€ voor beide ringen ipv ca. 1.200 €) Wij vonden dit echt een aanrader!
Christophe Waterinckx uit Erembodegem heeft uiteindelijk mijn ring samen met mij uitgetekend. De prijs valt héél goed mee omdat ik oud goud heb. (en enkel werkuren betaal)Maar, hoe je draait of keer; moet je zelf een gouden ring kopen, betaal je er de dag van vandaag gewoon veel voor. Maar je kan dan je ring aanpassen naar breedte en hoeveelheid steentjes om de prijs te drukken.
Hoi Inge, Even een kort bericht van een ondertussen getrouwde vrouw die laaiend enthousiast is over de ontwerpen van Kris Baele. Wij hebben onze ringen op maat laten maken en aanpassingen gevraagd. Hij maakt echt alles naar je wensen met kwalitatief hoogstaande materialen.Wij waren weg van zijn persoonlijke ontwerpen en zijn nog steeds gek op onze trouwringen. Ook waren hij en zijn vrouw voor ons bijzonder vriendelijk. Ik kan hem dus zeker aanraden al moet je voor een eigen creatie wel meer budget rekenen dan voor een standaard ring.Veel plezier in de zoektocht!Groetjes, Nele