Terug naar overzicht
heyla! wij zouden dit ook graag doen en heb eens ergens op een site zo van die 'hartjeskanonnen' gezien. dit kon je dan gewoon bij op de tafels leggen bij de gasten en tijdens de openingsdans kunnen ze dan hartjes 'afschieten'. weet wel niet meer juist op welke site ik dit toen gevonden heb maar mss hebben ze dit wel in een winkel zoals AVA of waar ze online zo van die hartjes verkopen. Je kan ook gewoon aan je gasten een mandje met rozenblaadjes/hartjes geven en vragen of ze dit willen gooien.Succes!
Bij ons had de fotograaf dit voorzien .. Was gewoon een zakje met van die papieren hartjes en mijn getuige heeft die over ons gegooid .. Was vooral mooi voor de foto's :)
Dag KimHeb je ergens zo'n foto met die hartjes? Ik ben aan het denken om aan de getuigen zo'n confettichampagnefles te geven, die ze dan kunnen afschieten tijdens de openingsdans.het is maar om een idee te hebben van hoe het pakt op foto.groetjes
Caroline,Check even dit album: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150203675933... Groetjes, Kim
dag Kimhet effect is super mooi! Ik denk eraan om twee champagneflessen met confetti in te kopen, dan kunnnen de getuigen die laten knallen tijdens de dans, hopelijk is dat effect ook leuk.
Dag Kim, mooie foto's! Was Jef Celen jullie fotograaf toevallig?groetjes,Isabelleps- bij ons werden er ook gewoon hartjes gegooid door onze getuigen, maar wij hadden dit niet verwacht!
Hey Isabelle,Jup, Jef Celen .. Thx :)Wij wisten ook van niets maar vonden het wel leuk :)
Hihi, heb net jullie foto's ook gezien, jullie hadden ook Jef Celen :) Mooi hoor!
ja, haha, het is wel hetzelfde opzet he! Maar ik vind die foto's ook heel leuk.
Wij hebben ook Jef Celen !!!
Dan komt het zeker goed Carmen! Voorzie een momentje voor foto's met de suite ook (bij ons was dat tussen de receptie en het moment dat de avondgasten aankwamen). En maak een lijstje van met wie je allemaal op de foto wilt! groetjesx